Asialliset työvaatteet?

pätkä

Sain uuden työpaikan, jossa pukeutumisen tulisi olla siistiä. Muut näyttävät pukeutuvan jakkupukuihin, eli suoriin housuihin ja pikkutakkiin. Ongelmani on kuitenkin, että olen melko pienikokoinen, vain 154 cm pitkä ja todella hoikka. Jos laitan päälle mustat suorat housut, näytän vielä laihemmalta. Liituraitahousuja en voi edes harkita, koska pystyraidat saavat jalkani näyttämään ihan tikuilta. Osaisikohan joku neuvoa, miten tällainen tikku voisi pukeutua siististi. Ikää on 25-vuotta, joten pukeutumisen tulisi kuitenkin olla suht. nuorekasta.

Ovatko slipoverit auttamattomasti out?

5

1213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppulainen

näkemättä,mutta ainakin skottiruudullinen hame ei kavenna liikaa,siisti neuletakki ,paitapusero..

• ellinoora

Mistähän tuollaisen skottiruudullisen hameen saisi näistä Helsingin kaupoista? Onko kukaan nähnyt vai pitääkö lähteä kiertelemään? Alkoi nimittäin moinen hivenen kiinnostaa, tulee lapsuusmuistot mieleen :)

• ...jos

...laittaisit päälle jonkun muun väriset suorat housut kuin mustat, esimerkiksi vaaleat jotka eivät hoikenna yhtä paljon. Ja jakuthan yleensä antavat yläkropallekin ryhtiä ja enemmän kokoa tai sitten joku siisti neule. Yleensähän ihmiset murehtivat siitä miten näyttää laihemmalta - harvemmin toisin päin. Mutta itsekin olen huomannut että pienuutta on vaikea kätkeä :) Vaikka miten bodaisi ja pukeutuisi niin aina saa kuulla miten pieni on! Onhan se näin aikuisiällä aika rasittavaa.

nimim. sinua 2 cm lyhyempi

• atleetti

Oikeaa väriä vain etsimään. Asiallisia vaihtoehtoja on muitakin kuin musta tai liituraita. Jos itseäsi yhtään lohduttaa itse en voi jakkutakkia edes pitää. Itse olen pieni ja hoikka, mutta luustoni on hartioiden osalta melko atleettisessa muodossa. Jakkutakeissa tuo vain korostuu kun hartioiden takia on otettava numeroa isompi koko kuin muu kroppa vaatisi....ja ne kirotut olkatoppauksetkin vielä...

• Juoksija

Olen myös pieni ja hoikkis. Mulla on harmaa jakkupuku. Se ei laihista kuten musta, mutta on todella siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51