Minusta tällä postimyyntivaatefirmalla on aivan ihania vaatteita, joita ei joka päivä kadulla tule vastaan. www.gudrunsjoden.com Nyt siellä on alekin ja isoja kokoja on tarjolla.
Kommentteja? Onko kukaan teistä kokeillut? Kyseessä 40v vanha olisiko ruotsalainen vaatejätti, jolla paljon liikkeitä esim. ruotsissa. Tilasin juuri talvitakin ja pitkän röyhelöhameen (organzaa) jota voi pitää pitkän samettihameen alla siten että helma näkyy alta.
Gudrun Sjóden
8
3097
Vastaukset
- mssa
Isot hinnat niillä vaatteilla ainakin on. Vaatteissa en isoja kokoja pahemmin bongannut, (ellei äx ällää lasketa mukaan).
- tuli se kuvasto
vähän aikaa. Erikoisia vaatteita ja olisin voinut jotain tilatakkin mutta rahakukkaro ei antanut myöten.Kalliita!
- * * *
Noi on sellaisia askartelunohjaajavaatteita...
- eppuseppu
Mistä niitä isoja kokoja sieltä löytyy?
- suusie1
Gudrun sjöden kirpputori löytyy facebookista https://www.facebook.com/groups/661634913873741/ :)
- big lady
Ihan hipahtavia vaatteita,,ihan tulee mieleen joku ikiopiskelija 30 yliopiston käytävällä..Ei ole mun suosikkia yhtään! Cellebesillä on parempaa..
- janetskij
Löysin Gudrunin mekon kirpparilta ja on iso itsellenikin.
Mutta helteellä oli vain hyvä,että väljyyttä piisaa.
Jouduin lyhentämään hihat ja vaärjäämään mekon pesukoneessa että sain ällön lime-
värin peittoon,mutta nyt mekko tuleekin palvelemaan minua hamaan loppuunsa
saakka!
Uutena en millään pysty noita ostamaan!! Ovat liian kalliita!! - VaHeSa
Olen isoiita ja tilannut jo vuosia Gudrnin vaatteita, kokoja löytyy .Ostin yhtenä syksynä huopakangastakin jota pidin koko talven, sitten keväällä siihen tuli niskan kohdalle repeämä , lähetin takaisin ja sain rahani takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159