Onko tyypillistä

jouskaria

En jostain syystä pysty seurustelemaan muutamaa vuotta kauempaa. Alkaa "polte" muualle. Olen pettäjä-tyyppiä. Aina jotenkin etsintä päällä. Miksi ei voi tyytyä siihen mitä on? Haluan nytkin erota ja muuttaa yksin asumaan.
Onko jouskarille tyypillistä?

5

2309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käärmeenkantajilla:

"Et petä etkä aiheuta kohtauksia etkä mene kolmanneksi, mutta kaikki haluaisivat sinut. Ja sitten kun olet saanut tarpeeksi seikkailuista otat sinua miellyttävän ja olet hänelle uskollinen - kuten on kumppanisikin sillä hän on lumoissasi."

• jouskarinainen

Aina etsimässä ja avartamassa tajuntaansa. Joko matkoilla tai uuden kullan tai kirjan kanssa nojatuolissa. Tai molempien. Ja jos alkaa ikävystyttämään, lemput ja uusi tilalle.

• jousimies-58

AIKALAILLA PAIKKANSA PITÄVÄÄ.OMALLA KOHDALLANI ON KAKSI EROA TAKANA.NYKYISENKIN KUMPPANIN KANSSA ON KIIKUNKAAKUN JATKUUKO.HALUAN SUHTEEN OLEVAN VÄLJÄN.JOS ALKAA OLLA LIIKAA SIDOKSISSA SILLOIN TARTTEE PÄÄSTÄ IHMISTEN ILMOILLE,MISSÄ TAPAA MUITAKIN KUN VAAN SEN YHDEN AINOAN.AINA PIENI PILKE SILMÄKULMASSA JA SEIKKAILUJA JOUSKARI RAKASTAA.SPONTTAANISTI ETEENPÄIN.

• Jouskarinainen 51v.

Minun kohdallani on ainakin niin, että kun sen oikean olen löytänyt, niin uskollisuus ja pysyvyys ihan itsestäänselvyyksiä, ei epäröintiä lainkaan. Samoin olen kuullut muittenkin jousimiesnaisten sanovan. Se on myös jousimiesnaisista sanottu, että olemme erittäin rakastavia ja hyviä äitejä. Toivon, että näin kokevat omat lapsenikin minusta:)
      Loppuhyhteenveto: ehkä jousimiesnainen ei sitoudu kovin helpolla eli pitää olla just se oikea tunne.
      Ikuinen flirttailija ehkä, mutta viattomasti;)

• dargaicel24

tosiin toisille meisttä kun ei olee perus typpiä van yksilöiten keskimerki ainnakin on sen kaltaineen valitetavasti

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe