...jos saisitte tietää, että nainen, josta olette kiinnostunut, on todella ujo ja epävarma itsestään naisena? Vaikka päälle päin joku saattaisi luulla muuta? Onko haitta vai etu, että on siitä syystä (ja myös siksi, että etsinyt sitä "prinssi oikeaa") odottanut 27-vuotiaaksi ennen kuin on uskaltautunut intiimiin kanssakäymiseen sen prinssiksi luulemansa kanssa? Ja että on kaiken kaikkiaan ollut vain sen yhden miehen kanssa. Nauraisitteko? Ette varmaan ainakaan uskoisi. Jotkut miehet ei usko mitään, vaikka rautalangasta vääntäis ja se satuttaa. Revi siitä sitten positiivisuutta.
miten suhtautuisitte
26
2029
Vastaukset
- samantapainen m
olisin erittäin otettu, ja positiivisesti yllättynyt :) Miten niin ei uskottaisi, eihän kaikki ihmiset samasta muotista ole, onneksi, yököttää nykyajan median luoma kuva ihmisestä.
- lämmittää...
pakastettua. Ehkä vielä joskus olen myös rakastettu. Välillä mietin, kuulunko ollenkaan tähän aikaan. On meitä siis muitakin :}
- samantapainen m
lämmittää... kirjoitti:
pakastettua. Ehkä vielä joskus olen myös rakastettu. Välillä mietin, kuulunko ollenkaan tähän aikaan. On meitä siis muitakin :}
Mukava oli lämmittää näin netinkin välityksellä.
Ihminen on tosiaan aina sokea ajalleen, kunnes joku asia herättää tai muuten rupeaa asioiden mittasuhteet valkenemaan. Itse pitäisin ehkä enemmän jostain toisesta ajasta? Vaikka nyt onkin fyysisesti helppoa, henkinen puoli tällaisessa maailmassa taitaa näkyä jo tilastoissakin. Ihminen kun sietää uskomattoman paljon fyysistä rasitusta ja nälkää ym, mutta rikkoutuu aika nopeasti henkisesti, jos ulkomaailman vaatimukset ja toiveet eivät omalle habitukselle sovi.
Kyllä kun meet mikroon ja laitat sulatusmoodin päälle, niin eiköhän se siitä ;)
Toivoo: samantapainen ja erinomainen mies - ja kiitos
samantapainen m kirjoitti:
Mukava oli lämmittää näin netinkin välityksellä.
Ihminen on tosiaan aina sokea ajalleen, kunnes joku asia herättää tai muuten rupeaa asioiden mittasuhteet valkenemaan. Itse pitäisin ehkä enemmän jostain toisesta ajasta? Vaikka nyt onkin fyysisesti helppoa, henkinen puoli tällaisessa maailmassa taitaa näkyä jo tilastoissakin. Ihminen kun sietää uskomattoman paljon fyysistä rasitusta ja nälkää ym, mutta rikkoutuu aika nopeasti henkisesti, jos ulkomaailman vaatimukset ja toiveet eivät omalle habitukselle sovi.
Kyllä kun meet mikroon ja laitat sulatusmoodin päälle, niin eiköhän se siitä ;)
Toivoo: samantapainen ja erinomainen mies...ajattelemisen aiheesta. Samoilla linjoilla itsekin. Tuolla alempana joku puhui teräksestä ja lasista; tajusin vasta tänään, että kohtelen itsekin itseäni joskus teräksenä ja satutan siinä vain itseni. En haluaisi olla herkästi hajoavaa lasiakaan, mutta hiukan panssarilasin suuntaan jos pääsisi :) Yritän ajatella, että huonoimmat ajat on jo nähty; jossain edessä päin on oltava parempaa. Sinulle sitä toivoisin myös. En kiirehdi mihinkään, tässä elämän opettelussa riittää tekemistä.
Valitettavasti niin isoa mikroa ei löydy, että sinne habituksellani olisi toivoa mahtua. Ehkä täältä nurkista ulos auringonpaisteeseen siirtyminen ajaa saman asian :)
- dayum
Mitäs pahaa tai negatiivistä tuossa mukamas on? Ei mitään :) Ihan höpöjä huolehdit, tai sitten sinulla vain on huonoja kokemuksia miehestä/miehistä...
- tulee ajatelleeksi
että pitääkö miehet jotenkin kylmänä tai epänormaalina. Ja joo, on huonoja kokemuksia kakslahkeisesta.
- tulee vastanneeksi
tulee ajatelleeksi kirjoitti:
että pitääkö miehet jotenkin kylmänä tai epänormaalina. Ja joo, on huonoja kokemuksia kakslahkeisesta.
Kukaan fiksu mies ei pidä sinua kylmänä eikä epänormaalina. Se on tosiasia.
- yritetään.....
tulee vastanneeksi kirjoitti:
Kukaan fiksu mies ei pidä sinua kylmänä eikä epänormaalina. Se on tosiasia.
uskoa siihen. pöljää tietysti edes kysellä tällasta täällä, kiitos ystävällisestä vastauksesta.
- dayum
tulee ajatelleeksi kirjoitti:
tämä ensimmäinenkin vastaaja. Eli kukaan normaali ihminen (mies) ei pidä sinua epänormaalina tai kylmänä tai epänormaalin kylmänä tai kylmänä, joka vielä on epänormaali...
Voivoi, toivottavasti löydät sen miekkosen, joka ei anna, ainakaan kovin paljoa enää, niitä huonoja kokemuksia Sinulle ;) - Catariina
Sinulla on kivoja vastauksia, olen huomannut. Sellaisia ystävällisiä ja suvaitsevia. Jatka samaan malliin :)
- dayum
Catariina kirjoitti:
Sinulla on kivoja vastauksia, olen huomannut. Sellaisia ystävällisiä ja suvaitsevia. Jatka samaan malliin :)
pieni poika suuressa maailmassa hämmentyy...
Kiitos, yritetään :)
- roope25
Heh? Paljon parempiakin naisia on olemassa, joten tällainen tyyppi ei voisi vähempää kiinnostaa.
- rehellinen...
mielipide. Parempia naisia riittää, sinua on varmaan jo lykästänyt.
- vadelmahillo
No eipä haittaisi yhtään. Haittaisiko itseäsi, jos tietäisit, että itse olen sen yhden naisen verran kokemattomampi kuin Sinä suhteissasi? Niin, todellakin olen mies ja ikää on 32v - huoh...
Jotenkin oon vaan ujo ja onneton teidän naisten suhteen ja jotenkin oon jääny koviempien jätkien varjoon baareissa. Enkä kyllä oo yleensä ymmärtänyt selviäkään vihjeitä teiltä - teidän pitäisi käyttää paksumpaa rautalankaa ;)
Haaveissa ja toiveissa olisi kuitenkin löytää se oikea, jonka kanssa opetella näitä intiimejäkin asioita. Ja itse haluan oppia hänestä kaiken. Juuri sen, mikä tuntuu hänestä hyvältä ja tyydyttää hänet nyt ja ainiaan. Miehen tarpeet taas on hoidettu nopeasti ja helposti...
Eli ei muuta kuin pää pystyyn ja hymyä! Sinulla on varmasti ihana tulevaisuus vielä edessä, kunhan annat vain itsellesi uuden mahdollisuuden.- kannustuksesta
Myös sinulle onnea elämääsi!
Mut se kyllä olis pettymys siis kun toinen esittää vahvempaa kuin on. Sitä ehkä kohtelee terästä ja lasia hieman eritavalla ja saattaa satuttaa tahtomattaan.
- valaiseva...
näkökulma, tuo teräs ja lasi. Pitäisi todellakin pystyä olemaan avoimemmin herkkä, mutta kun noita itsesuojelukuoria on vaikea saada auki. Olen minä kyllä yrittänyt.
- Asiasta huvittunut
No siten kuin naiiviin ihmiseen yleensä. Epäilevästi.
Onkohan sulla muita fiksaumia kuin tuo prinssi oikea? Ja mikäköhän meikäläinen sitten olisi, kun prinssikin on kertaalleen jo löydetty (ja mennyt menojaan)? Noita voisi pikkasen miettiä.
Liiallinen epävarmuus on tietysti huono juttu, samoin naiivisuus, mutta kokemattomuus ei. Ja kyllä ihminen uskoo, jos kertoja on tosissaan. Kyllä sen huomaa tasan tarkkaan.- naiiviin
pitää suhtautua epäilevästi? Naiivihan on usein suhdeasioissa suoraviivainen, ei tee asioita monimutkaiseksi ja puhuu totta. Minusta taas kyyniseen ihmiseen on vaikea luottaa. Epävarmuus on tosiaan heikkouteni, ja siitä haluaisin kasvaa ulos.
Tuota prinssi-vertausta en tarkoittanut ihan niin vakavasti. Mutta varmaan on taipumusta pilvilinnojen rakenteluun silloinkin, kun ainekset ovat vähissä. Vaan elämä koulii ja virheet opettavat. En todellakaan etsiskele prinssejä. Tällä hetkellä en itse asiassa etsi mitään... Silti pieni haave elämänkumppanista elää. Sellaisesta, joka näkee ja uskoo. - Asiasta huvittunut
naiiviin kirjoitti:
pitää suhtautua epäilevästi? Naiivihan on usein suhdeasioissa suoraviivainen, ei tee asioita monimutkaiseksi ja puhuu totta. Minusta taas kyyniseen ihmiseen on vaikea luottaa. Epävarmuus on tosiaan heikkouteni, ja siitä haluaisin kasvaa ulos.
Tuota prinssi-vertausta en tarkoittanut ihan niin vakavasti. Mutta varmaan on taipumusta pilvilinnojen rakenteluun silloinkin, kun ainekset ovat vähissä. Vaan elämä koulii ja virheet opettavat. En todellakaan etsiskele prinssejä. Tällä hetkellä en itse asiassa etsi mitään... Silti pieni haave elämänkumppanista elää. Sellaisesta, joka näkee ja uskoo.Odotukset ovat suoraan verrannollisia pettymyksiin. Nainen on 27-vuotiaana tavannut kymmeniä, satoja, jopa tuhansia miehiä. Jos näistä uroista ainoastaan yksi on tehnyt jonkin sortin vaikutuksen, hakee nainen jotain sellaista, mitä minulla ei ole tarjota. Hyvin suurella todennäköisyydellä nainen hakee nimenomaan jotain sellaista, mitä ei ole olemassakaan. Tommoset jalan tukevasti ilmassa -tyypit on hyvin arvaamattomia, koska mikä tahansa voi tiputtaa ne. Siksi epäileväisyys.
- virheellisiä...
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Odotukset ovat suoraan verrannollisia pettymyksiin. Nainen on 27-vuotiaana tavannut kymmeniä, satoja, jopa tuhansia miehiä. Jos näistä uroista ainoastaan yksi on tehnyt jonkin sortin vaikutuksen, hakee nainen jotain sellaista, mitä minulla ei ole tarjota. Hyvin suurella todennäköisyydellä nainen hakee nimenomaan jotain sellaista, mitä ei ole olemassakaan. Tommoset jalan tukevasti ilmassa -tyypit on hyvin arvaamattomia, koska mikä tahansa voi tiputtaa ne. Siksi epäileväisyys.
johtopäätöksiä teit, mutta ymmärrän, että tätä problematiikkaa on vaikea ymmärtääkään sellaisen, joka ei paini huonon itsetunnon kanssa.
Toki tuohon ikään mennessä on kohdannut monia miehiä, vaikkei ole mikään bilettäjä ollutkaan. Moni on tehnyt vaikutuksenkin, tietysti. Ehkä jonkun kanssa jotain olisi aiemminkin voinut syntyä, mutta aina on ollut jotain estettä. Tietysti omat ihanteet siinä suhteessa, että oli halu jakaa nuo asiat ainoastaan sen tulevan elämänkumppanin kanssa. Arkuus näyttää kiinnostustaan, etenkin nuorempana. Tai sitten vastapuoli ei ole ollut kiinnostunut. 27-vuotiaana sattui sitten sillä lailla palaset kohdalleen, että oli itse hiukkasen saanut itseluottamusta, mies osasi lähestyä oikealla tavalla ja hänessä oli sekä viehätysvoimaa että niitä luonteenpiirteitä, joita olin etsinyt. Sanotaan niin, että pelko yksinjäämisestä myös sokaisi niin, että paljon jäi myös huomaamatta sellaista ikävää, joka olisi pitänyt huomata.
Niin, omasta mielestäni en hae sellaista, mitä ei ole olemassa. Olen hyvinkin realistinen ihminen. Saattaa vain olla niin, että kun kohtaan oikean tyyppisen miehen, hän ei koe kohtaavansa oikean tyyppistä naista. Asiasta huvittunut kirjoitti:
Odotukset ovat suoraan verrannollisia pettymyksiin. Nainen on 27-vuotiaana tavannut kymmeniä, satoja, jopa tuhansia miehiä. Jos näistä uroista ainoastaan yksi on tehnyt jonkin sortin vaikutuksen, hakee nainen jotain sellaista, mitä minulla ei ole tarjota. Hyvin suurella todennäköisyydellä nainen hakee nimenomaan jotain sellaista, mitä ei ole olemassakaan. Tommoset jalan tukevasti ilmassa -tyypit on hyvin arvaamattomia, koska mikä tahansa voi tiputtaa ne. Siksi epäileväisyys.
En ymmärrä täysin sinun teoriaasi.
Onko siinä jotakin eroa, että on tavannut 27-vuotiaana vaikka 10 miestä, joiden kanssa on seurustellut, mutta jotka kaikki ovat osoittautuneet vääriksi valinnoiksi, noin pidemmän tähtäimen suunnitelmia ajateltaessa? Siis verrattuna sellaiseen, joka on vasta tuon ikäisenä seurustellut ensimmäisen kerran?
Onko se, joka tietää, mitä tahtoo, muttei ole tavannut sitä vielä jotenkin naiivimpi kuin se, joka ei tiedä, mitä haluaa ja kokeilee montaa eri vaihtoehtoa, mutta lopputulos on ihan sama? Siis, että on jälleen yksin.
Mistä sinä tiedät, että se, joka ei ole ollut monen kanssa ja odottaa sitä, mitä haluaa, ei hakisi juuri sinunlaistasi miestä. Kun eihän ne hänen kriteerinsä ole välttämättä sen suurempia kuin muillakaan, mutta hän vaan tietää ehkä sen, millaisen ihmisen haluaa. Ehkäpä jopa hyvinkin realistisesti.
Minä olen saanut sen käsityksen, että juuri ne monta kertaa seurustelleet ovat niitä, jotka ihastuvat helposti johonkin haavekuvaan, mutta tippuvat alas ja pettyvät, kun oikeasti tutustuvat toiseen, jolloin pitää taas lähteä hakemaan uutta sokean ihastuksen tunnetta. Tällaiset voivat hyvinkin kiinnittää huomionsa miehessä joihinkin hyvinkin pinnallisiin asioihin, eivätkä enää kestä arjen tavallisuutta.
- kfd
En nauraisi ja kyllä mä varmasti sen uskoisin. Joillekin se on vaikeampi uskoa. Niin miehillä kuin naisillakin.
- on vaikea...
uskoa, kuulemma saattavat pitää jopa vedätyksenä. En ymmärrä, miksi.
- vato retro
No mää ainakin puskisin iholle kuin vällykäärme.
- ----
Jos on fiksu tyyppi, niin tajuaa arvostaa. jos ei, niin ei ikinä ollut sen arvoinenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144