Totaa...

enkuli-1988

Hankimme vihkisormukseni jo viimekesänä, koska sopivan näköinen sattui löytymään jo silloin. Minulla on jokseenkin hankala ja omaperäinen maku ^^' Mutta nyt alettiin pohtia että mitäköhän kiviä siinä sormuksessa oikein on... Ei sitä siinä innostuksessa tajuttu kysyä. Erään ystäväni kanssa juttelin tästä kivi asiasta ja hän kertoi erilaisista kirkkaista kivilaaduista(hän on ammatiltaan kiviseppä) ja minua alkoi pelottaa se mitä sormukseeni on istutettu. Kuulemma tsirkoni tms. on todella hauras kivi tummumaan pesuaineiden ja kuuman kanssa.
Onko kellään kokemusta ko.kivilajista?
Kuinka kestää normaalia elämää?
Mitä veikkaatte kivien olevan kun hinta oli 69€ sormus sisältää viisi pientä kiveä jotka on upotettu sydämenmuotoisiin koloihin?

5

1723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tipitii

Tiedän todennäköisesti kyseisen sormuksen, jos se on
      hankittu Kultajousesta. Sormuksen runko kapenee alaspain ja hyvin pienet kivet on istutettu sydämen muotoisiin rodinoituihin (valkokullan värisiin) koloihin. Jos malli on tämä, niin siinä on timantteja, jotka ovat luultavasti pikee laatua.

• enkuli-1988

Sehän se!! Muistelisin liikkeen olleen kultajousi. Täytyy tarkistaa kuitista, ei muuten mutta niitä liikkeitä kierreltiin niiiin paljon.

Kiitoksi!

• Jou

Enpä usko tuohon hintaa timanteiksi, tai sit ihan "hiekkaa". Marssi sinne liikkeeseen, josta sormuksesi ostit ja muina miehinä katsele sormuksia ja KYSY niiltä, mitä kiveä ko. sormuksessa on.

• Tipitii
        Jou kirjoitti:

Enpä usko tuohon hintaa timanteiksi, tai sit ihan "hiekkaa". Marssi sinne liikkeeseen, josta sormuksesi ostit ja muina miehinä katsele sormuksia ja KYSY niiltä, mitä kiveä ko. sormuksessa on.

Kyseisen sormuksen kohdalla Kultajousen kuvastossa lukee timanttisormus. Kyse onkin hyvin pienistä, ehkä n. 0.005 ca kokoisista kivistä. Kyllähän
        sen kokoisia saa aika halvalla.

• o.O'
        Jou kirjoitti:

mini maalisia ne kyllä on ^^' Milli kertaa milli typpisiä. Kun en noiden kivien ystävä ole.

t:alkuperäinen kyselijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe