Skype mikki ei toimi

Anppis

Missä voi olla vika kun, käytän skypeä niin kuulen toisen puheen ,mutta toinen ei kuule minun ääntäni??? Mikki ei ole mykistetty. on testattu liikkeessä ettei ole rikki. Koneeni on fujitsu siemens, aivan uusi. jossakin koneen asetuksissa täytyy olla vika... kai.. tarvitsen neuvoja!

11

11475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läptop?

???
      Jos on niin ota vaan mikkipiuhat irti ja puhu koneen omaan mikrofoniin.

• Anppis

Ei oo! Kuuluu pelkkää suhinaa kuulokkeista, kun pitäis oma ääni kuulua.

• Sköpöttelijä

Skypen testisoittoon. Puhu reilulla äänellä. Jos äänesi tulee takaisin hiljaisena laita mic boos päälle.

• Anppis

Huudan vaikka mikkiin ni kuuluu pelkkää kohinaa...

• Repatsu

Äänikortti. Jos se on integroitu, niin hae sen ajuri emolevyn rompulta, Tai jos PCI-väyläs, niin äänikortin ajuri vaikka netistä!

• Anppis

Tota joo, mä en niin hirveest näist systeemeist ymmärrä, mut yritän tota jos joku mun tuttu vaix tietäis... kiitti! tai jos joku tääl osais neuvoo sillee "kädestä pitäen".

• khantsu

Katso keskustelua Skype alueelta ja vastaustani nimimerkille APUVA aiheena "sama vaiva". Josko siitä olisi sinulle apua

• Anppis

No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!

• Tössö
        Anppis kirjoitti:

No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!

Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
        Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
        Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti.

• Anppis
        Tössö kirjoitti:

Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
        Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
        Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti.

Noniin, Tässä sen sit näki, mitä sarjatuotanto on...
        Konessa oli kovalevyssä ja emolevyssä jotain juttuja sökönä, joten ne piti vaihtaa. eli siinä vika, nyt mikki toimii!! (reilun viikon huollon jälk.) Kiitos anyway!

• plötsi99

Mulla Toshipan kone eikä mikki toimi. On suht uusi kone mutta kun soittaa skypessä toisen ääni kuuluu mutta mun ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4328
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe