Mitä kukkasipuleita voi istuttaa keväällä ja kuinka aikaisin ?
Keväällä istutettavat ?
4
1305
Vastaukset
- sipulikasveista
- P-mari
Miten hieno sivu !
Mistähän nuo sipulit olisi paras ostaa ?
Varmaan jotain netistäkin voi tilata ?
Tuleeko tavallisten markettien 100:n kpl:een tarjouspahvipusseista minkäänlaista tulosta?
Ne olisivat aloittelijalle edullisia, vai ovatko loppujen lopuksi, jos laatu on heikko, ja laatikon sisäänhän ei pääse kurkistamaan. - kasvamaan
P-mari kirjoitti:
Miten hieno sivu !
Mistähän nuo sipulit olisi paras ostaa ?
Varmaan jotain netistäkin voi tilata ?
Tuleeko tavallisten markettien 100:n kpl:een tarjouspahvipusseista minkäänlaista tulosta?
Ne olisivat aloittelijalle edullisia, vai ovatko loppujen lopuksi, jos laatu on heikko, ja laatikon sisäänhän ei pääse kurkistamaan.Itse olen tilannut netistä osoitteesta :http://www.viherpeukalot.fi/
Hyvin ovat kasvaneet ja jakautuneet, olen myös ostanut marketeista, ja K-Raudasta sekä Multasormesta ym.
Kaikki on olleet elinvoimaisia hyväkasvuisia.
Kokeile vaikka ensin "marketti" pusseja.= ovat edullisempia ;) - anna_
kasvamaan kirjoitti:
Itse olen tilannut netistä osoitteesta :http://www.viherpeukalot.fi/
Hyvin ovat kasvaneet ja jakautuneet, olen myös ostanut marketeista, ja K-Raudasta sekä Multasormesta ym.
Kaikki on olleet elinvoimaisia hyväkasvuisia.
Kokeile vaikka ensin "marketti" pusseja.= ovat edullisempia ;)Minä olen joskun kokeillut gladiolusta, mutta esikasvatuksesta huolimatta eivät ole täällä Pohjanmaalla ehtineet oikein kukkaan. Hallayöt ovat tulleet juuri, kun nuput aukeamassa. Ehkä pitäisi olla vielä lämpimämpi kasvupaikka. Kokeilu jäi kuitenkin pariin kertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000