Ostaisin kaksi terraariota mieluiten käytettynä. Hinta ei sais olla kalliimpi kuin eläinliikkeissä. Löytyykö?!?
Ostettaisiin kaksi terraariota!!!!
3
217
Vastaukset
- Nimetön
Vai terraariota tai akvaariota kaivataan!!!!No hanki sellanen kohteliaasti kysymällä äläkä sano olevasi köyhä. Lue gerbiilisivut ennenkuin hankit gerbiiliä. Ja vielä yks asia, Älä hanki kahta gerbiiliä eri terraarioihin!!!!
- Tanjuska..
Eihän se välttämättä hanki kahta gerbiiliä eriin häkkeihin! Mistä voit päätellä hahhah että se on laittamssa gerbiilit yksin. Ei kukaan laittaisi kaikki on sentään niin viisaita jotka on hankkimassa
gerbiilejä. MInulla saatta kohta vapautua kaksi terraariota kun gerbiilini ovat jo nin vanhoja minulla on kolme terraariota mutta yhdessä on vain ihan nuoria mutta toisissa anhoja. Ja terraariot maksaisi yksi 35e. Tanjuska.. kirjoitti:
Eihän se välttämättä hanki kahta gerbiiliä eriin häkkeihin! Mistä voit päätellä hahhah että se on laittamssa gerbiilit yksin. Ei kukaan laittaisi kaikki on sentään niin viisaita jotka on hankkimassa
gerbiilejä. MInulla saatta kohta vapautua kaksi terraariota kun gerbiilini ovat jo nin vanhoja minulla on kolme terraariota mutta yhdessä on vain ihan nuoria mutta toisissa anhoja. Ja terraariot maksaisi yksi 35e.Kiitos,johan helpotti.Oon kiinnostunu niistä. Enkä tosiaankaan oo hankkimassa kahta eri terraan. Missä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857225- 955324
- 524855
- 2434383
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356- 444315
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284028- 593163
- 482606