Löytyykö kokemuksia Postin lajittelukeskuksessa Vantaalla töissä olleilta?? Luulisin että on vuorotyötä,vai onko?Kannattaako hakea sinne??
postin lajittelukeskus..
6
9270
Vastaukset
- -----------
postin lajittelutyö? Kuuluuko siihen mitään raskaiden kuormien kantamista vaan vain kirjeiden ja laskujen laittamista oikeisiin osoitekohtiin? Eli siis ei ole fyysisesti raskasta? Missä kaikkialla on lajittelukeskuksia suomessa?
- ei lajitella käsin...
ainastaan ns.möykyt l.mitkä ei mene koneeseen
- Poxu
Käsittääkseni Vantaalla käsitellään paketit ym. raskaammat lähetykset. Itse olen ollut jouluapulaisena Pasilassa, ja siellä oli pölyistä ja meluisaa. Toisaalta luulen, Postilla riittää kyllä pk-seudulla duunia, joten hyvässä lykyssä voit yrittää hakeutua firman sisällä muihin töihin. Posti on kuitenkin musta ihan hyvä ja luotettava työnantaja. :)
- oli kyllä
aivan paras:hyvä ja luotettava työnantaja et taida tietää asioista yhtään mitään!?
- viimeksi kymmenen vuotta
oli kyllä kirjoitti:
aivan paras:hyvä ja luotettava työnantaja et taida tietää asioista yhtään mitään!?
minä lähdin v.2000
- Anonyymi
viimeksi kymmenen vuotta kirjoitti:
minä lähdin v.2000
Minä lähdin 1985 muihin hommiin muualle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296