proactiv

Minä vaan..

Eli millasii tuotteita nää tv:ssä mainostettavat tuotteet ovat..?? esim. Proactiv? onko kellään kokemuksia?! mainostetaan ainakin että finnit lähtee ja vauhdilla! jotain kuvia ennen ja jälkeen tapauksista ja hyvältähän ne näyttää, mutta onko ne oikeasti aitoja? Onko mitään järkeee maksaa 80€ tommosesta tuotteesta?? Itse olisin kyllä valmis tekemään melkeen mitä vaan jos vain saisin takaisin finnittömän ja puhtaan ihon..

eli jos jollain on kokemuksii esim. tästä Proactiv tuotteesta ni kertooka ihmeessä..

terv. todellinen finninaama :(

4

1979

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvi

Ei se proactiv oikeasti auta! Kannattaa menna ihotautilaakarille ja pyytaa roaccutan kuuri, se on ainoa laake joka auttaa. on kyllakin aika vahva, mutta toimii. sita syodaan muutama kuukausi ja iho kuivuu aluksi tosi paljon mutta se helpottaa kylla vahitellen. Apteekista saatava basiron voide auttaa myos vahan.

• Kosmetologi opiskelija

lähet lääkäriltä lääkkeitä hakemaan niin suosittelen kääntymistä kosmetologin puoleen. Ei ne lääkkeet aina paras vaihtoehto ole. Kosmetologi pystyy kyllä auttaan jos vain itellä on rahaa ja aikaa käydä kosmetologilla.

• Nelli84

Itselläni kyseinen setti ei toiminut!

• Anelma

Ma oon kayttanyt Proactivia nyt melkein kolme viikkoa, ja mulla se on auttanut jonkin verran. Mutta tassa yhteydessa haluaisin ensin touda esille sen asian mita Proactivista sanotaan sen omissa paketeissakin, etta se ei auta pahaan akneen! Mulla on ikaa 30v. ja aloin vahan ennen kolmea kymppia saada finneja ja mustapaita. Ei missaan pahan aknen maarin, mutta epapuhtautta ja nappyja leuan ja otsan alueella. Kavin kosmetologilla ja vaihdoin koskmetologien suositusten mukaan ihonhoitotuotteitani muuttamaan otteeseen, kalliilla rahalla... Proactivin kanssa finnit on pysyneet kurissa, ja ne muutamat mita on tullut, kuivuvat tosi paljon nopeammin kuin aiemmin.

Ainoa juttu on se, etta vaikka mun iho ei hilseile, se tuntuu hieman kiristavalta, ja mulla on sellainen olo, etta se tarvitsisi lisaa koskeutusta. Vahensin sen clenserin kayttoa yhteen kertaan paivassa, ja aamulla puhdistan vain silla tonerilla. Joten kysyisinkin nyt jos joku tietaa etta onko siita niiden oil control voiteesta apua tahan?

Ja yksi asia viela, on niiden kasvonaamio. Iho tuntuu hyvalta sen jalkeen, mutta haisee tosi pahasti rikilta sen jalkeen.. Tietaako kukaan, miten sen rikin hajun sais haviamaan?

Muuten tahan mennessa olen ollut tyytyvainen Proactiviin. Tosiaan kannattaa ensin tosiaan selvittaa itselleen, minkalaisen iho-onglman kanssa itse painii: teini akne, aikuisian akne, epapuhdas iho, vai hormooni nappylat ja monet muut!
      Hyvaa kevaan odotusta kaikille! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4914
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3985
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2331
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1938
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1828
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1185
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1124
    Aihe