...edelleen.
13.1-06 Kuivilla...
28
2220
Vastaukset
- Cettuz!
Ja kolmastoistapäivä huh huh. Siitä huolimati raittiina.
Eikä pelota kolmastoista ja perjantai, ainakaan paljon :-/
- karbidi
Tuli jutskattuu sätissä, jottei huomannu ajankuluu. Nyt äkkiä syrjälleen; en kelloon kattoen taija olla amusella ekojen joukossa. Ja vielä pitäs heittää jotain sapuskaa napaan.
Mut huomenia silti porukoille. Aattelin, josko ei ottas ees kahveeta; se ku on tupakin kaveri ja "operaatio" on jo lähellä! - julle 10
Raitistellaan sitä täällä lakeudellakin
Ylivieskassa vahvasti. Terveisiä sullevaan.
Yritä vastata. Moro julle 10 kirjoitti:
Raitistellaan sitä täällä lakeudellakin
Ylivieskassa vahvasti. Terveisiä sullevaan.
Yritä vastata. MoroTerve!! Jullekin tullut palstalle!! Hieno juttu.
- åpoi
mustankissan suuhun ja hevosen kenkä tikapuijen alle, vai oliko se päinvastoin
jokatapauksessa kierrekorkkiterapiaa en tarvi tänäänvaikka olen syntynytkin 13. päivänä ja perjantaina.
Huomenta!
En tiedä, onko tässä nyt niin epäonninen, vaikka alkoholistiksi en kyllä aikonut tulla. Nykyisin ei tiedä onko epäonnea vai mitä, kun alkaa v....aa kaikki asiat ja osa syynä on keski-ikä ja sen mukana tuomat sairaudet, sekä fyysisen kunnon lasku. Tietenkin joku viisas neuvoo ravaamaan ympäri kyliä tai heilumaan jumppasalilla, jonkun helv...n punnuksen kanssa musiikin tahtiin, mutta vaivaa vaivan perään tyrehdyttää halut, kun ei voi reenata. Tietenkin jos niistä "haluista" puhutaan, niin olen anteliasta sorttia, mutta tahtoo nuo naiset aina vähän pihtailla ( vähän pikku tuhmaa näin aamusta)
Mitäpä tässä enempiä kitisemään ja raitista päivän alkua kaikille t. Mettäläinen.- aahoohoo
ja syleksitään olkapään yli takavasemmalle.
Tietenki jos siellä on joku kulkija justiin hollilla nii voi käydä huonostikki.
- papio
Huomenta! Perjantai ja 13. päivä. Pitääpä olla varuillaan, ettei kaadu tuolla liukkailla kaduilla. Mutta selvinpäin se on kuitenkin helpompaa pysyä pystyssä. :)
Nuutin päivän pitäisi käydä, naapurin loput sahdit juomassa ja sen jälkeen alkaa joulun jälkeinen arki. Taidan tällä kertaa jättää väliin, se saattaa viikonpäästä arki tulla kameena vastaa. Olkaa varovaisia.
- tippaeitapa
Kuivat vedetään täälläkin että ilman kostuketta tänään.
- Mimmuli1
Menihän se perjantai 13. ainakin tähän mennessä ihan mukavasti ja raittiina tietysti. Yhden pienen jumppaliikkeen jouduin tosin tekemään töistä lähtiessä parkkipaikalla. Oli nimittäin vettä jään päällä ja tossu vähän luisti alta.
- mussukka1
tämänkin viikonlopun ilman prosentteja, se kuulostaa jo hyvältä. On siellä niin liukasta, että eteneminen on jo etanan vauhtia, mistähän sais hiilijauhetta, eikös aurinko sulattais sitä mustaa aika nopeasti, tulisi polut näkyviin. Kohta tulee pojat puhumaan naisen logiikasta.
- Mimmuli1
mussukka1 kirjoitti:
tämänkin viikonlopun ilman prosentteja, se kuulostaa jo hyvältä. On siellä niin liukasta, että eteneminen on jo etanan vauhtia, mistähän sais hiilijauhetta, eikös aurinko sulattais sitä mustaa aika nopeasti, tulisi polut näkyviin. Kohta tulee pojat puhumaan naisen logiikasta.
Oikeastaan ei tee edes yhtään mieli, ihme kyllä, juoda mitään kahvia vahvempaa. Pientä flunssan poikastakin pukkaa päälle, joten ei senkään takia tee mieli korkata vinkkupulloa. Kyllä tämä tästä alkaa sujumaan, uskoisin.
- Dokaani
Ei tullut perjantaipulloa hommattua.
- paranoidi
Jatketaan hyvää linjaa.
paranoidi. Mieli tekisi kysyä uteliaisuuttani. Mistä olet kehittänyt mystisen nimimerkkisi?
- paranoidi
Mettäläinen kirjoitti:
paranoidi. Mieli tekisi kysyä uteliaisuuttani. Mistä olet kehittänyt mystisen nimimerkkisi?
Arvannet sen kuvaavan silloista olotilaa, kun tipattomuuden aloitin. Tärisin krapulassa ja säikyin ohiajavia autoja ja epäilin kaikkien tuttujen juonittelevan selkäni takana mua vastaan.
Paljon on olo siitä parantunut, mutta ei vieläkään tasaisen hyvä. Ehkä jos ja kun rekisteröidyn. nimimerkkini saattaa olla toisenlainen. paranoidi kirjoitti:
Arvannet sen kuvaavan silloista olotilaa, kun tipattomuuden aloitin. Tärisin krapulassa ja säikyin ohiajavia autoja ja epäilin kaikkien tuttujen juonittelevan selkäni takana mua vastaan.
Paljon on olo siitä parantunut, mutta ei vieläkään tasaisen hyvä. Ehkä jos ja kun rekisteröidyn. nimimerkkini saattaa olla toisenlainen.muuttamaan, jos nimimerkki sattuu kohdalleen, tavallaan aika osuva tälle palstalle, mutta sinun harkinnassa lopullisesti. Oma nimimerkkini kuvaa itseäni, vaikka toi mettäläinen nyt vähän hölmöltä kuulostaakin. Olen pikku pojasta lähtien asunut maaseudulla ja tehnyt satunnaisesti metsätöitä, sekä käynyt hirvijahdissa, eli metsä on muodostunut henkireiäksi, vaikka nykyisin en asu maaseudulla työpaikan ja muitten syitten takia.
- paranoidi
Mettäläinen kirjoitti:
muuttamaan, jos nimimerkki sattuu kohdalleen, tavallaan aika osuva tälle palstalle, mutta sinun harkinnassa lopullisesti. Oma nimimerkkini kuvaa itseäni, vaikka toi mettäläinen nyt vähän hölmöltä kuulostaakin. Olen pikku pojasta lähtien asunut maaseudulla ja tehnyt satunnaisesti metsätöitä, sekä käynyt hirvijahdissa, eli metsä on muodostunut henkireiäksi, vaikka nykyisin en asu maaseudulla työpaikan ja muitten syitten takia.
Kun toi paranoidisuus on niinkun karonnut, niin se nimimerkki ei enää osu sillälailla. Nimimerkkisi sopisi mullekkin, vaikka metsätöistä en leipääni ole tienannut. Polttopuut sieltä olen vuosittain kerännyt joko harventamalla taimikoita tai moton jälkiä siivoamalla. Metsästänyt olen pojasta asti. Niin ja maaseudulla olen koko ikäni asunut.
- mussukka1
Mikähän siinä on, että nämä perjantai-illat ovat alkaneet tuntua tosi hyviltä. Saa ottaa rennosti, ei tarvitse miettiä keksiikö tekosyyn ottaa pieniä tai antaa muuten vain itselleen luvan. Raitistellen tässä jatketaan.
- mussukka1
Mettäläinen kirjoitti:
kun sinäkin ilmestyit. Oikein tuli hyvä mieli, kun raittiina Mussukkakin jatkaa.
Päivällä en muka ehtinyt piipahtaa ja äskenkin pikapikaa. Mun piti saada sauna palamaan, meinaan tänään ottaa sellaiset kuutamokylvyt.
Nyt luin ketjun ja huomasin, että olet antelias, mulle kiitos timantteja ja turkiksia ja noille meidän muille tytöille sopis varmaan kultakäädyt.
Eikä mullakaan ole salibiljettiä, olen sitä mieltä, että hyötyliikunta on paljon mukavampaa ja etkös sinä sitäkin saa ainakin mökillä. mussukka1 kirjoitti:
Päivällä en muka ehtinyt piipahtaa ja äskenkin pikapikaa. Mun piti saada sauna palamaan, meinaan tänään ottaa sellaiset kuutamokylvyt.
Nyt luin ketjun ja huomasin, että olet antelias, mulle kiitos timantteja ja turkiksia ja noille meidän muille tytöille sopis varmaan kultakäädyt.
Eikä mullakaan ole salibiljettiä, olen sitä mieltä, että hyötyliikunta on paljon mukavampaa ja etkös sinä sitäkin saa ainakin mökillä.Tahtoo olla, että naisille jos alkaa meikäpoika selvittää asioita, niin taitava olen saamaan asiat täysin päälaelleen.
Timangeja pyysit, mutta jos olisi, niin antaisin.
Toi päivällinen purkaus, nyt tarkoitti anteliaisuudellaan sitä, että ei rahaa, vaan käykö luonnossa. Meniköhän tääkin päin helvettiä, mutta sitä ihteää mää vaan tarkoitin. Taitaa tulla kohta lämäriä Mussukalta, no proples.- mussukka1
Mettäläinen kirjoitti:
Tahtoo olla, että naisille jos alkaa meikäpoika selvittää asioita, niin taitava olen saamaan asiat täysin päälaelleen.
Timangeja pyysit, mutta jos olisi, niin antaisin.
Toi päivällinen purkaus, nyt tarkoitti anteliaisuudellaan sitä, että ei rahaa, vaan käykö luonnossa. Meniköhän tääkin päin helvettiä, mutta sitä ihteää mää vaan tarkoitin. Taitaa tulla kohta lämäriä Mussukalta, no proples.Me hyvin ymmärrämme, mutta kun miehet ei meitä.
Täytyy sanoa, että olen halpa nainen, en ryyppää ja miltäs se näyttäisi, jos timanteissa ja turkiksissa kävisin naapurilla kanoja ulkoiluttamassa, joku tyylitaju mullakin on vaikka heikohko.
Ja sitä saa mitä tilaa: läiskis ja muiskis DD mussukka1 kirjoitti:
Me hyvin ymmärrämme, mutta kun miehet ei meitä.
Täytyy sanoa, että olen halpa nainen, en ryyppää ja miltäs se näyttäisi, jos timanteissa ja turkiksissa kävisin naapurilla kanoja ulkoiluttamassa, joku tyylitaju mullakin on vaikka heikohko.
Ja sitä saa mitä tilaa: läiskis ja muiskis DDsanoa sulle samaa, kuinka itse sain kokea ollessani katkolla eräältä pikku neidiltä, joka oli huume/ alkoholi hoidossa samassa paikassa ja hän sanoi näin.
Älä koskaan anna ihmisten sinua masentaa/ alentaa jotka eivät tästä sairaudesta tiedä mitään.
Tämä on tosi tarina ja minä, sekä toinen alkoholisti olimme 20v tytön parhaat kaverit, vaikka uskomattomalta ehkä tuntuu. Pelasimme trivial pursuittia ja käytiin tytön mieliksi ja turvana kirpputorilla, kun saimme luottamuksen hoitohenkilökunnalta.
- Urpo-Örvelö
..tässä aikaa teemuki vieressä. Todella aion jatkaa teelinjalla koko kuukauden. Perjantai 13. päivä ei hetkauta mihinkään suuntaan, etenkin kun ei ole tarvinnut pelätä koko päivää vällyt yli korvien tutisemassa, kuten kunnon viikkojen karkeloiden jälkeen, ja päivä oli tavallista parempi. 85 v. äitini on tk-vuodeosastolla huoneessa nro.13, ja sinne lähdettäessä seinäpeili tippui lattialle itsestään, mutta potilas vain piristyy. Jospa 13 onkin onnenluku?
- Ryyppymies
Tänään on ollut raitis päivä. Viime yökin on nukuttu hyvin, eli pirteällä mielellä ollaan.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144