Vaan kertoo missä mennään armon vuonnna 2006.Jos demarien valta vielä suomessa jatkuu on odotettavissa leikkauksia sosiaaliturvaan ja hyvinvointi suomen alas ajoa.Ilman työtä ei saa hyvinvointia.Työtä saadaan herättämällä nukkuva suomi ja yhdistämällä työntekijän ja työnantajan panos yhteiskunnan hyväksi.Luuletteko että sodan jäkeinen suom,i olisi rakennettu näillä demareiden nyky eväillä?.Huominen näyttää voidaanko tuo laahaminen jo lopettaa vai vieläkö sitä pitää katsoa.
NIINISTÖ ON SENTÄÄN REHELLINEN MIES
7
493
Vastaukset
- HEKO
ja vielä kerran. HEKO
- petuna
viisampi on Tarja Halonen, äänestäkää Tarjaa n:ro 9. tällä voittoon.
- Saleeeeen HAH
Siis Niistöhän on kunnon porvari...suuna päänä joka asiassa tiukkoine mielipiteineen, mutta teot osoittavat toista...Saulilla ei ole arvot kohdallaan! helppohan se on luvata, mutta toteutus on eri asia...
- ville v
on muistettava vaikka nämä ehdokkaat puhuvat ja lupaavat kuuta taivaalta niin presidentin valta on minimaallinen nykyään. Ei ne edes pysty pitämään kaikkia lupauksia! Esim nato kysymys ei preidentti PYSTY viemään suomea natoon kun tarvitaan eduskunnan päätös asiasta ja kuten tarja on moneen kertaan todennut Nato vaatii kansan tuen päätökseen(kansan äänestys). Joten äänestäkää ketä haluatte ja joka on TEIDÄN mielestä paras tehtävään.
- hjkjjhhg
NIINISTÖ O VALEHTELIJA NUIJA JA ENNEN KAIKKEA TYPERYS
Niinistö katsoo hymyillen silmiin ja kusee samalla estoitta varpaillesi!
- liukumäki
Halonen tekee juuri tätä ja huijaa sillä että hänellä on arvot. Eipä ole paljon näkynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047