Onko tullut mieleen että josko pilkille, ongelle metsälle tai vaan makkaran paistoon ym. olisi helpompi lähteä tai ottaa jälkikasvu mukaan jos olisi muitakin kavereita?
Olen poikani kanssa kulkenut pilkillä metsällä melomassa kalastelemassa ym retkillä, mutta se olisi varmasti paljon mukavempaa jos olisi niitä saman ikäisiä kavereita. Voisi tehdä muuta kun kyllästyttää. Joka retkelle ei aina lapsia voi ottaa mukaan esim pitemmille kävelyretkille tai koskikalastukseen. Silloin tietenkin jäisivät pois, mutta pienellä porukalla esim. pilkkipaikan etsiminen on helpompaa ja tulisi lähdettyäkin helpommin.
Tuli vaan mieleen että olisiko tälläiseen kiinnostusta Seinäjoen/Vaasan ympäristössä
Eränkäynti ryhmä
3
771
Vastaukset
- Itte lähtisin
Tarkoitikko viestisi pelkästään miehille? Minä oon naispuolinen ihminen...
Itse lähtisin mielelläni patikoimaan ja rämpimään jonnekin,pienen porukan kanssa.
Tutustuisi samalla vähän muihinkin luonnossa liikkujiin.- kirjotellaan
Meijän retkikuntaan mahtuisi muutama vähemmän kokenut vaeltaja,hiihtoreissulle pääsiäisviikolla.Saariselle mentäis,laavulla ja kuusen juurella yövyttäis,mieluummin kuin täysissä kämpissä.Ahkio tai rinkka,makuasia.5-6 vrk,100-150km.Minä n.50,poika 16v.On hiihdelty ja patikoitu ennenkin!
- ERAMIES64
moi.
ihan kiva ajatus,porukkassa aina mukavenpaa,aikka itse olen yksin tulilla ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980