Olisiko jollain kokemuksia motorolan E1000 kännykästä? olen lukenut että pahin ongelma olisi akun kesto, onko näin? kaikki kokemukset tänne.
Kokemuksia E1000?
4
966
Vastaukset
- pirkitta-isola
mulla on kyseinen puhelin ostin toissa päivänä ja hyvin on tähän asti pelittäny ja mulla ei oo ollu akun kans mitn ongelmaa
- minäkin juu
kun aika monessa foorumissa on valitettu että ei akku kestä kuin päivän, niin puppua on kyllä kestää monta päivää riippuu tietysti paljonko käyttää puhelinta.
ja muutenkin olen tosi tyytyväinen hyvin toimii kun vaan ensin oppi käyttämään, eikä ole tilttaillut kuten on tapana eräällä kotimaisella puhelin merkillä.
se hyvä puoli näissä motorolan malleissa on, että kun kukaan ei näitä osta niin saa todella halvalla huippumalleja.
- rola
mulla oli ongelma akun keston kanssa mutta loppui kun tilasi operaattorilta uuden sim kortin.
- ei kestä
akku ku 2 päivää, enkä puhu paljoa. Puhelin kävi takuu tarkastuksessa, eivät löytäneet vikaa, ehdottelivat vanhanmallista simmiä tai huonoa verkkoa syyksi. Verkko on aina "täysi" ja simmi uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068