Millaiset

Tuntihinnat

Kohtuulliset?itse ajan 3-akselista autoa vaihtolava ajoissa ja mua haukutaan kalliiksi mieheksi kun veloitukseni on 35 alv/tunti ja lavojen vuokra 7e/päivä.On se vähän vaikeata ajaa halvemmalla kun nytkin jo ihan perseaukinen vaikka ajoa riittää joka päivälle.Alan vaihtoo voisi alkaa harkita...

4

1799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velaton

halvalla ajelet.itellä 2 3 akselista vehjettä.
      me ei ajeta metriäkään alle 50€/tunti.
      kannattas varmaan jäädä kotio ootteleen parempia hommia kun polkee hintoja

• hintaan

lisää ja ei kannata välittää, niitä kitisijöitä riittää aina joille mikään ei saisi maksaa mitään, kysy niiltä rupeaako ne laskemaan omaa palkkaansa jos joku kysyyy?

• niin taksasta valittavia riittää aina. Siinä olet oikeassa. Sitten muutamat vielä laskevat sitä taksaa vaikka olisi miten tiukkaa.

• .....
        puukuski kirjoitti:

niin taksasta valittavia riittää aina. Siinä olet oikeassa. Sitten muutamat vielä laskevat sitä taksaa vaikka olisi miten tiukkaa.

olen kuullut että tossa on esim. 7 kuormaa otatko
        -ok ok hinta ok otetaan

next viikko:
        -hei olisi uudet seitsemän vietkö
        -mikäs siinä

todellisuus on se että uusien seitsemän jälkeen tarjotaan jatkuvaa diiliä kaikista kuormista ja ei ole enään reissu hinta vaan kilo ja kuormat koko tippunut 3-5 tn ja hinta uuden diilin myötä mennyt vituilleen. ja kun niitä ruvettiin ajaa kaikkialle. eli otettiin kaikki ajot. (yhteistyö rupes toimimaan)

mutta yhteis työ jatku mutta niitä 7 kuorman systeemejä ruvettiin huuto kauppaamaan eli nekin jäi pois sitten missä olisi ollut hinnat jollain lailla kunnossa.

paskaa palkaksi ja teollisuus herra naureskeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe