17.01.2006

papio

Näin pyörähti uusi päivä taas käyntiin. Selvin päin ja kirkkain mielin!

22

1837

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nasukasa

...menossa minäkin

• Se menee, päivä kerrallaan ilman alkoholia, ilman alkoholin himoa ja krapulaa.

• aahoohoo

Pomo tarjos mulle ens kertaa talvilomaa.

Sanalla sanoen aika pitkään oon sitä odotellukki ku meillä noita työehtosopimuksia sovelletaan vapaalla kädellä - puolin ja toisin.

Ei varmaan monessa työpaikassa oo mahollista mennä pöydän alle kesken päivän vetämään sikeetä jos väsyttää. Huvittavinta oli kerran ku pomo kävi mut peittelemässä ja mä senku ronkuin et älä jytistä sillä ompelukoneella sitte ihan täysillä ku siitä lähtee niin ikävä ääni ja häirittee mun unia.

Sattuu se loma just hyvään rakoon - sillä viikolla on se Hectorin konsertti mihin ollaan menossa. Muuta ihmeellistä en meinaa sit tehäkkää.

• aahoohoo

Nyt pääs käymään silleen etten muista viimesen puolen tunnin takasista asioista oikeestaan yhtään mitään. Ei oo mitään muistikuvaa oonko ottanu verenpainelääkkeen vai en.
        Pitääkö mun itte mennä ostamaaan se hiton lääkedosetti ku nuppi rupee hapertumaan? Vai voiskohan sen askarrella ite vaikkapa tulitikkurasioista - liimais niitä tarvittavan määrän yhteen ja päällekkäin. Vois tehä joulukalenteri -henkeen vaikka kuukauden annostelijan.
        No, nyt pitää oottaa huomisaamua ku ei uskalla koskeekkaan lääkepakettiin. Niitä jos vahingossa ottaa tuplasatsin nii voi joutuu toiseen ulottuvuuteen ja mulla ei sinne vielä oo mikää hinku.

• ketään
        aahoohoo kirjoitti:

Nyt pääs käymään silleen etten muista viimesen puolen tunnin takasista asioista oikeestaan yhtään mitään. Ei oo mitään muistikuvaa oonko ottanu verenpainelääkkeen vai en.
        Pitääkö mun itte mennä ostamaaan se hiton lääkedosetti ku nuppi rupee hapertumaan? Vai voiskohan sen askarrella ite vaikkapa tulitikkurasioista - liimais niitä tarvittavan määrän yhteen ja päällekkäin. Vois tehä joulukalenteri -henkeen vaikka kuukauden annostelijan.
        No, nyt pitää oottaa huomisaamua ku ei uskalla koskeekkaan lääkepakettiin. Niitä jos vahingossa ottaa tuplasatsin nii voi joutuu toiseen ulottuvuuteen ja mulla ei sinne vielä oo mikää hinku.

päivässä tapa. Eikä ylimääräinen lääkekään.

terveisin 'omalääkäri'

• aahoohoo
        ketään kirjoitti:

päivässä tapa. Eikä ylimääräinen lääkekään.

terveisin 'omalääkäri'

Hengissä oon. Kai mä olin sen ottanu kun nesteet tuntu laskeutuvan päästä samalla tavalla ku ennenki.

• Elmo

pyörähti uusi päivä taas käyntiin

• Ryyppymies

niin se on tämä päivä mennyt raittiina. Illalla sit keikalle.

• Systerillä

mutta mieli on vähän alakulon puolella. Parempi kuitenkin näin kuin kankkusessa tai sitä hankkimassa.

• on hyytävä tuuli, on hyvä syy löhöillä sohvalla. Raittiina näyttää menevän tämäkin päivä.

• tippaeitapa

...

• tippaeitapa

alkaa jo herkuttelemaan ajatuksella että ensikuussa saa hyvällä omallatunnolla alkaa tuhmaksi.

• paranoidi

Tipatta se päivä on kulunut.

• Mimmuli1

Raittiina edelleen.

• aahoohoo

vaikka tottuakki olotilaan vai?
        En oo ihan selvillä pidätkö tipatonta tammikuuta vai onko sulla joku muu tavoite mut mä oon viettäny rapiat kaks vuotta tipattomia päiviä ja jokaista raitista päivää mä pidän ihmeenä. Katos se ei oo ihme jos alkoholisti juo vaan se on et se on selvin päin.
        No, oli sulla mikä tavoite tahansa, niin toivon että onnistut siinä.

• Mimmuli1
        aahoohoo kirjoitti:

vaikka tottuakki olotilaan vai?
        En oo ihan selvillä pidätkö tipatonta tammikuuta vai onko sulla joku muu tavoite mut mä oon viettäny rapiat kaks vuotta tipattomia päiviä ja jokaista raitista päivää mä pidän ihmeenä. Katos se ei oo ihme jos alkoholisti juo vaan se on et se on selvin päin.
        No, oli sulla mikä tavoite tahansa, niin toivon että onnistut siinä.

Kiitos kannustuksesta.
        Ihan mukavalta tuntuu tämä tipattomuus, hyvinkin voisi tottua.
        Jos katsotaan ensin tämä tammikuu tipattomana ja jos sujuu yhtä hyvin kuin tähänkin asti, niin jatkan ilman muuta tipattomuutta.
        Minun ongelma-juominen ajoittui viikonloppuihin ja lomiin. Rankan viikonlopun jälkeen alkuviikonkin sai kärsiä vielä krapulanoireista.

• mussukka1

Ei olisi aikaa edes ryypätä, jokin ihme kiire on päällä, kylälläkin on sairastuvalla joka toinen.
      Illan aion vetää henkeä ja kuunnella tuulen ulinaa.

• aahoohoo

on niin mahoton tuuli ettei tupakka meinaa pysyy hampaissa ja tonne takapihalle pitäs taas könytä. Ja ei saa vaatteita tarpeeks päälle, ei.

• karbidi

Kotio tultu ja hyväst kuulemma laajeni suoni!
      Juu ja kiitokset Mettäläiselle meikäläisen muistamisesta. Just niihin aikoihin, kus viestiis rustasit, ni rupesivatte alottaan operaatiota! Ja kuten sanoin, ni homma suju kuulemma hienosti. Ja jännää oli taas monitoorist seurata legureitten laitteita. Pummasin muuten ne piuhat ittelleni matkamuistoks. Siinä käressä on helskutin pieni kamera; näyttää iha vaan joltain roskalta. Siin ois tosi piilokamera, ku sais sen pelittään.

Ja raitistelu jatkuu!

• paranoidi

vaikutat pirteältä. Nyt voi mennä rauhassa nukkumaan, kun olet jo kotia päässyt.

• Cettuz!

Onnistuneesta operaatiosta. Uus elämä alkaa.

• Sanoin että kyllä se hyvin menee. Onnittelut onnistuneen operaation johdosta.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94