"Puuttuu tekstiä" -tekstiviestit?

motorola v547

Onko tämä juttu nyt Motorolan puhelimen ominaisuus vai operaattorin (Elisa) liittymästä johtuva vai teksitiviestilähetysten/vastaanoton ominaisuus:

- saa tekstiviestejä, jossa lukee vain: *\Puuttuu tekstiä\* ja joiden lähettäjä on ollut saman päivän tai aikaisemmin saamani tekstiviestien lähettäjät
- onko noi ilmoituksia ylipitkistä tekstiviesteistä, joita puhelimeni ei ole pystynyt vastaanottamaan?
- usein nuo viestit tulee puhelimen "lukemattomaksi" -tilaan ihan yhtä äkkiä, ilman tekstviestin saapumisilmoitusta

Eikö motorola v547-puhelin osaa käsitellä noita viestejä, kun se ei ilmoita niiden saapumisesta, silloin kun ne oikeasti ilmestyvät puhelimeen. Juuri tänäänkin, kun katsoin puhelintani, siihen oli ilmestynyt (en tiedä milloin) kuvake lukemattomista tekstiviesteistä ja kun katsoin viestit (*\Puuttuu tekstiä\*) ne oli saapuneet viime viikolla. Kun käytän päivittäin puhelintani niin kyllä huomaisin heti, jos lukemattomat viestit -merkki olisi ollut puhelimessani viime viikosta lähtien.

Tuntuu omituiselta, kun noi puuttuu tekstiä ilmoitukset on yksittäisiä teksitiviestejä eikä niiden saapumisesta tule ilmoitusta. Näyttäisi ihan siltä kuin v547 -puhelin ei oikein käsitä noita viestejä. Mulla on ollut ennen viime syksyä aina Nokian puhelin (jossa kylläkään ei ollut yli 160 mrk pitkien viestien käsittelyä) eikä niissä koskaan tullut tuollaisia viestejä, jos oli pitempi kuin 160 merkkiä viestit tuli monena tekstiviestinä.

3

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motorola v547

Tänään teki taas saman jutun. Puhelimessani ei ollut lukemattomia tekstiviestejä, mutta kun olin juuri lopettanut yhden puhelun ja laitoin puhelimen läpän kiinni, ilmestyi kuvake "lukemattomia viestejä". Kun avasin viestin se oli sama viesti, jonka olin jo eilen lukenut ja jonka saapumisaika oli jo ajat sitten viime viikolla - *\Puuttuu tekstiä\*.

Pahasti näyttää siltä, että vika on puhelimessani tai sitten se on tämän motorolan mallin ominaisuus.

• kyseisiä

puuttuu tekstiä-viestejä Nokiaan ja TeliaSoneran liittymällä, joten eipä ole vain yhden operaattorin tai puhelimen ongelma. Siitäpä ei ole mitään hajua, miksi näin tapahtui. Viesti tuli kyllä kokonaisena sitte noin kymmenen puuttuu tekstiä-viestin jälkeen.

• ärsyyntynyt

Sama ongelma täälläkin! Itse omistan myös Motorolan razr V 3:n ja alkaa pikkuhiljaa ärsyttää kyseiset "puuttuu tekstiä"-viestit. En ole joko saanut viestiä/viestejä ollenkaan (yleensä saman illan aikana lähetettyjä), tai sitten ilmestyy juuri tuollainen viesti. Tosin yhdessä viestissä vain lopussa luki tuo "puuttuu tekstiä" ja kun laitoin kännykän nyt pois päältä ja takaisin, niin viesti näkyikin melkein kokonaan!

Mietin juuri samaa, että ovatko viestit sitten olleet liian pitkiä näytettäviksi vai mikä niissä oikein mättää? Todella rasittavaa! Pitäisiköhän puhelin viedä huoltoon? Vai onko vika sitten lähettäjässä? Itselläni on Soneran liittymä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe