18.1-06

Ja raitistelu jatkuu koko keskiviikon

24

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nasukasa

...minäkin aion elää,tänään.

• aahoohoo

nyt Suomen maassa kaikki hyvin ku Karbidiki on palannu elävien kirjoihin. Oliks se kaikki ohi noin nopeesti?!

Olis kiva jos saisit sen kameran pelaamaan, ku sillä ois varmaan ihan mukavaa seurata jonkun ruoka-aineen kulkuu ruoansulatuskanavassa.
      Esim sellasta et mimmonen myllerrys mahalaukussa käy ku sinne lykkää lautasellisen hernekeittoo tai purkillisen papuja. Tai ku syö jotain tosi ihanan näköstä täytekakkuu, jossa on tuoreita nyrkinkokosia mansikoita koristeena, niin missä vaiheessa se muuttuu epäilyttävän näköseks.

Mä oon muuten lyöny vetoo täytekakusta - hävinny ostaa Litlistä semmosen halkasijaltaan puol metrii olevan suklaajäätelökakun kevätpäiväntasaus -juhlallisuuksiin.
      Meinaan pitää sillon peijaiset talven selätyksen kunniaks.

Veto liittyy mun sutimiskurssiin ku jännittää ja pelottaa mennä sinne ja välillä oon ihan varma etten oo lähimainkaa samalla taslla toisten kanssa ja teen itestäni naurettavan änkeemällä sinne. Mä oon ainaki kolmesti rutistanu puhelinta kädessä et nyt soitan ja perun koko homman mut U kannustaa menemään, ja hokee et ei kukaa muistakaa oo valmis rembrant ja ei voi tietää mistään mitään ennen ku on kokenu ja siinä mielenkuohussa tuli lyötyy vetoo.

U väittää et mä viihdyn siellä ja mä oon sitä mieltä et mä tuun kotiin sieltä ku kolmesti uitettu koira häntä koipien välissä.

Siinä on vielä yks juttu. Mä oon tosi tavallinen ihminen enkä oo mikää hienostelija ja pikkusormipystyssä olija, mulla on karu huumori enkä niin hirveesti panosta meikkailuihin enkä kampauksiin. Sit jos siellä kurssilla on hienohelmoja jotka puhuu kahenviikon mauritiuslomista, millanen viini sopii jonkun haisevan juuston kanssa, mistä saa kaikkein edullisimmat ryppyvoiteet, millaset illanistujaiset ne meinaa järkätä, miten ihmeellinen ilmapiiri on roomalaisessa kuppilassa jne...ja mä oon eri maailmasta.

Kattokaa nyt millaset ennakoasenteet mulla on - melkein jo tiijänki mitä ne puhuu ja mä oon ku orpo piruparka siellä joukossa. Onko hiukka kehno itsetunto?

Pitäs mennä itsetunnonparannustehokurssille mut meikäläisen tuurilla siellä kaikilla on jo valmiiks hyvä i-tunto. Sit sielläki mä oon ainoo nolla.
      Ai niin, nolla promillee on ja pysyy iltaan asti.

• mussukka1

Mistä sä olet löytänyt tuollaisen kurssin, kai ne sentään joutuu vessassa käymään. Muista nyt, että niitä on sellaisiakin että tikku-ukon piirtämiseen tarvitsee mallin. Oppimaanhan sinne mennään ja ties vaikka lähettäisit meille kutsun näyttelyyn joskus. Haenpa sen kukkahameen jo valmiiksi.

• karbidi

jännää touhua. Välillä nää tohtorit otti jonkun varpin veks siitä pääletkusta ja tutkivat niitä monitoorei ja laskivatten, minkäkokosen stentin ne sinne suoneen ujuttaa. No meitsi meinas, jot koitan, josko yllän kurkkiin sitä operaatiokohtaa. Ja ylsinkin; sieltä putken päästä tuli paksuna kaarena verta pumpun lyöntien tahtiin siehemmalliin, jot meinasin jo sanoo, et hetkinen haloo! Pidin kuiteski suuni, eikä ruvennu ees heikottaan! "Suosittelen" kaikille, joita kiinnostaa erikoiset reality-kokemukset, eikä ees satu!
        Knowhow loppuu multa sen kanmeran suhteen. Ois kyl kaikemmoisii visioita mielessä, mihinkä sitä vois käyttää!

Maalauskurssilla aikoinani olleena sanon Sulle, et anna sen puhelimen olla; ei se kurssi oo mikään ompeluseuran tilaisuus. Siel jokaine joutuu keskittyyn omaan tekemiseensä sikspaljon, ettei ryppyvoiteista ehi muille haastella.
        Tosin multa jäi kurssi kesen just noitten itsetunto-onkelmien takii; musta ei muutamas kuukaudes tullukkaa Wrightin veljestan kaltaista sutivirtuoosia. But who cares! Itteenivartenha mää sinne menin ja ite pois läksin. Mun arvio oli kuiteski aika subjektiivine niihin aikaansaannoksiin nähen. Sanottiin kyllä,jot non hyvii, mut emmää usonu ku itteeni!
        Koita Sää sinnitellä vähä paremmin!
        Juu ja nollissa ollaan eikä tupakkikaan pala!!!

• tippaeitapa

Näin tapahtukoon, selvinpäin töihin.

• åpoi

alkuun päästy niin antaa mennä vaan, tarkotan tipattomuutta, raitistelua, selvinpäin olemista

miksihän seon monikossa "selvinpäin" vaikka on vaan yksi sanoja ja yksi pää?

• karbidi

ku ei saa kahvii ja tupakkii, no kahvii sais, mutten henno sisaruksii toispuoleisest suosii!
        Pitäskö toi yksikössä sit sanoo joteski et "selväpäisenä"? Toi kuullostaa mun mielest joteski kankeelta ja liian kirjakielimäiseltä. Vai mitenköhä on??

• papio

Raittiina ja varhain alkoi tämä päivä. Ulkona pakkasta -22 C. Pitänee laittaa pitkät alushousut jalkaan, kun lähtee ulos.

• aahoohoo

niin ku ei ois omat kotimaan tuulet riittäny meille - ei. Siperiasta asti pitää tälle ahnaalle kansalle saaha lisätuulta. Voi aikoja ankaria.

• papio
        aahoohoo kirjoitti:

niin ku ei ois omat kotimaan tuulet riittäny meille - ei. Siperiasta asti pitää tälle ahnaalle kansalle saaha lisätuulta. Voi aikoja ankaria.

Joo, ei tämä kyllä enää naurata. Tänne Ouluun on luvattu vielä huomiseksi -27 C. Asun keskustassa ihan meren tuntumassa ja tuo tuuli kun nousee tuolta mereltä, niin poskiin viiltää.

Onneksi minulla on mahdollisuus valita menemiseni vielä toistaiseksi ja olen päättänyt jumittua tänne asuntooni huomiseksi koko päiväksi. Kaapissa on kuusi purkkia hernekeittoa ja neljä toppaa näkkileipää. Jääkaapissa margariinia ja tomaatteja ja käytössä Elisan laajakaista.

Mutta hyviäkin uutisia: puntari näytti tänään sellaisia lukemia, että olen laihtunut vajaassa kahdessa kuukaudessa 7 kiloa, jeah!!!

• AinaElleN

*Hienoa*
      (*&*)

• mussukka1

Olitkohan sinä jotenkin hankala, kun näin nopeasti pistivät pois. Ethän kiukutellut ruuasta.
      Kyllä täällä kaikilla varmaan reissusi oli mielessä ja nyt on mukava olo, kun kaikki meni hyvin. Alahan kuntouttaa itseäsi kuten tuo mettäläinenkin on tehnyt ilmeisen kiitettävästi.

• Cettuz!

Pää, ainakin päihteistä minulla. Raittiina rallattelen.

• karbidi

ootki? Ruuasta saatto hyvinnii olla kyse, tai pikemminkin sen vähyydestä. Sainhammää sit iltapalaks tuplaleivät ja lisäks ison täyteyn sämpylän, sekä kämppäkavereilta makkarat ja juustovoikkarin!
        Juu, tarttee ruvete liikehtiin, jahka se reikä nivusesta on varmasti tiivis; pelottelivatte, ettei sit mittän riuhtomista eikä ees 5 kilon kantamuksii ekaan viikkoon! Se ku on valtimo ja jos se puhkee, ni pilliauto on kuulemma heti soitettava!

• masa*

Kauhia tuuli ja lumipyry ulkona.Myötätuulta purjeissa tänäänkin.

Kiitokset vielä viimeisestä, teille jotka otitte osaa ilooni.

• Systerin

olo helpompi kuin eilen, kiitos kaikkien kanssakärsijöiden!:)

• Näkyy rivit olevan kasassa ja Karbidikin hengissä.
        Hyviä vointeja vaan ja masalle tervetuloa.

Pakkanen puree, mutta sauna maistuu sitäkin makiammalta, kun perslöylyjä heittää. Tänään oli muutenkin v....s päivä, kun televitsiooni teki lakon ja se on näitä uusia lihavia ihmisiä näyttävä 32 tuumainen, joka ei mahdu henkilöautoon ja mielessä kävi, että pitääkö tilata kuorma-auto, että saa korjaamolle vietyä, no peräkärrillä homma hoitu.

Tälläistä tänään, ja raitistellen kuitenkin t. Mettäläinen

• karbidi
        Mettäläinen kirjoitti:

Näkyy rivit olevan kasassa ja Karbidikin hengissä.

Pakkanen puree, mutta sauna maistuu sitäkin makiammalta, kun perslöylyjä heittää. Tänään oli muutenkin v....s päivä, kun televitsiooni teki lakon ja se on näitä uusia lihavia ihmisiä näyttävä 32 tuumainen, joka ei mahdu henkilöautoon ja mielessä kävi, että pitääkö tilata kuorma-auto, että saa korjaamolle vietyä, no peräkärrillä homma hoitu.

Jup, henkissä hyvinnii, mikäs pahan tappas!
        Hitto, särkiivät Sun töllön! Peljästyin jo tota kuljetushommaa, josko millon meilläki loota hajoo. Soon kyl neljä tuumaa pienempi mut näyttää niit norm. painosii ihmisii. On muutoin siks pahan muotone pitkän purston kaa, et voi joutuu kans peräkärryn ottaan avuks!

• aahoohoo
        Mettäläinen kirjoitti:

Näkyy rivit olevan kasassa ja Karbidikin hengissä.

Ei tuu mitää kattomisen arvosta telkkarista.

• Kyllä on mukava kun tuli kunnon talvi, tietää mitä iltasella tekee, halkojen kantamista pirtinuuniin. Raittiina nauttii lämpimästä tuvasta, krapulassa ei koskaan ollut oikea lämpötila. Lämmintä iltaa kaikille. Lema

• Mimmuli1

lämmitellään nimittäin takkatulen ääressä ja ilman dopingia tietysti.

• paranoidi

Pakkasta kivasti, takassa tuli. Selvänä puiden kantaminen sisälle on helpompaa.

• Hamara

Pystyssä ollaan kuin rautakanki, selvänä ei huojuta eikä heiluta.

• aahoohoo

Mussukalle ja Karbidille tuesta - samaa se toi U:ki mulle takoo kalloon vaan ku sitä pitäs mukamas heti olla jo hyvä. Lupaan etten peru kurssille menoo - saampahan sitte ainaki hehtaarikakun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94