19.01.06 torstai

aahoohoo

Hitsi. Mun pää on kipee ku tulehtunu paise - vissiin lentsunpoikasta tulossa.

No, eipähän tarvii ryypiskellä ku on jo päässy suoraan krapulamaiseen tilaan.

Kattokaa hei ihmiset pakkasmittareita - meillä siinä seisoo 17,5! Että minuu kyrsii koko talvi.

26

1267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • june

Pakkanen tapppaa tuhoeläimet. Eipä tarvitse niin pahoja myrkkyjä käyttää.
      Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää...

• åpoi

helevata ny vällyt ulos ja ite uuninpankolle

• pörri1

haittaa -21 pakkanen.Vatsa täynnä lämmintä Ruisnallepuuroa:)Lämmintä ylle ja ei muuta kun menoks.
      Kävin eilen jo varuiks äänestämässäkin (suorastaan loisteliaassa säässä),joten tänään ei tartte ottaa kun kaksi pikaspurttia bussipysäkillä.
      Kun ei päihteitä käytä,niin kuntokin sallii tollasen pikajuoksun:)

• -23 mittarissa pakkasta täällä idässä.

Huomenta vaan!

Täytyy jälleen keskittyä leipäuunin lämmitykseen ja säästää välillisesti maakaasua , koska Venäläiset tuplaavat hintoja ylimääräisen kulutuksen kasvaessa.

Pitää lähteä tässä kuitenkin ensi alkuun shoppailee, kun näkyy olevan sairaan hyviä tarjouksia ja ehkä ylipirteät kassaneidit sanovat tuttavallisesti Hei!

No, tässä vanha vähän veisteli nykyajan kielenkäyttöä ja yrittää mukautua , vaikka
        korvissa soisi paremmin, että Päivää!

Tälläisiä ajatuksia tänään, t. Mettäläinen

• Ryyppymies

Moikka! Pakkasta on täällä Itärajallakin.Venäjän puolellahan on nyt kovat pakkaset, sieltä tulee varmaan tuota kylmää ilmaa. Huomenna keikalle soittamaan bluesia. Kaikkea hyvää siulle ja meille kaikille toivoopi Ryyppymies.

• aahoohoo
        Mettäläinen kirjoitti:

-23 mittarissa pakkasta täällä idässä.

Huomenta vaan!

Täytyy jälleen keskittyä leipäuunin lämmitykseen ja säästää välillisesti maakaasua , koska Venäläiset tuplaavat hintoja ylimääräisen kulutuksen kasvaessa.

Pitää lähteä tässä kuitenkin ensi alkuun shoppailee, kun näkyy olevan sairaan hyviä tarjouksia ja ehkä ylipirteät kassaneidit sanovat tuttavallisesti Hei!

No, tässä vanha vähän veisteli nykyajan kielenkäyttöä ja yrittää mukautua , vaikka
        korvissa soisi paremmin, että Päivää!

Tälläisiä ajatuksia tänään, t. Mettäläinen

Oon ajatellu tän tervehtimisasian tälleen. Jos asiakas on suurin piirtein mun ikänen tai nuorempi ja on ulkonäöltään tuttu niin sillon tervehdin tuttavallisesti.
        Vanhempia ihmisiä tulee jotenki luonnostaan tervehdittyy toisella tavalla ja monet tykkää kyllä vanhanaikasesta teitittelystä.
        Mun mielestä vanhukset kyllä pääsääntösesti ansaitsee kunnioittavan kohtelun.
        Toisaalta, kun nyt meet shoppailemaan niitä tautisen hyviä kamoja, niin eiks kuitenki oon mukava et kassahenkilö edes jollain lailla noteeraa sinut siinä kassalla eikä vaan pelkästään hönkäse loppusumman.
        Sä mikää vanhus oo - ne tytöt taitaa flirttailla sun kanssas.

• aahoohoo kirjoitti:

Oon ajatellu tän tervehtimisasian tälleen. Jos asiakas on suurin piirtein mun ikänen tai nuorempi ja on ulkonäöltään tuttu niin sillon tervehdin tuttavallisesti.
        Vanhempia ihmisiä tulee jotenki luonnostaan tervehdittyy toisella tavalla ja monet tykkää kyllä vanhanaikasesta teitittelystä.
        Mun mielestä vanhukset kyllä pääsääntösesti ansaitsee kunnioittavan kohtelun.
        Toisaalta, kun nyt meet shoppailemaan niitä tautisen hyviä kamoja, niin eiks kuitenki oon mukava et kassahenkilö edes jollain lailla noteeraa sinut siinä kassalla eikä vaan pelkästään hönkäse loppusumman.
        Sä mikää vanhus oo - ne tytöt taitaa flirttailla sun kanssas.

ihan ikäloppu olla, mutta ehkä kaavoihin kangistunut ja nykyaikaan sulatteluun menee vähän pitempään, kun on saanut vanhanajan kasvatuksen

Tietenkin on hyvä, että kassalla noteerataan,eikä mitään teitittelyä tarvitsekaan, eli riittää normaali luonnollinen tervehtiminen. On vain joskus tarkkaan nuottikorvaan jotkut nuorison repliikeistä särähtäneet oudoilta. No, mitäpä näistä pikkuasioita vain.

• Systerin

pää, ulkona -30 höyryää...

• Hamara

-27. Ei tee mieli terassille.

• papio

Täällä seisoo pakkasmittarissa -25,5 C. Siitä huolimatta selvin päin. Onneksi aurinko paistaa!

• Cettuz!

Paukkuu, itse en ota paukkua.

• Ilmaa pitelee -25 ja siihen tuulen vire, no
      onneksi ei tarvi ottaa lämmikettä tänäänkään.

• päivää

vaan kaikille.16.1.lähti kolmas kuukausi raittiina.olo on aika hyvä.sillon tällön tulee vielä pelkotiloja mutta tsemppaan vastaan.

• se siitä olo tasaantuu.

• päivää
        Lema kirjoitti:

se siitä olo tasaantuu.

kiitos,olotila tosiaankin pikkuhiljaa paranee.on vaan niin pelottavaa olla välillä yksin ku mies on töis.sit muistuu mieleen esim.missä kohden se sai viinakrampin ja tulee mieleen omat juoppohulluuskohtaukset(sain sairaalas)ja kuvittelen ja pelkään uudestaan tulevani "hulluksi".mutta toivottavasti aika auttaa mut ei saa kokonaan niitäkään unohtaa etten sorru uudestaan.oli se niin hirveetä

• Kyllä täälläkin tulipalopakkanen on, aamulla auto niin jäykkä, tuntu kuin jousia ei olisi olenkaan. Tuli mieleen, mitä tuo tulipalopakkanen tarkoittaa ja mistä se lähtöisin ? Raitispäivä !

• aahoohoo

kormuttivat mökkisä niin kuumaks pakkasilla että ne palo.

• aahoohoo kirjoitti:

kormuttivat mökkisä niin kuumaks pakkasilla että ne palo.

Tätäkään asia ei olisi saanut tietää, jos olisi viinan kansa lätrännyt.

• Mimmuli1

sisällä 18,6 astetta, onneks plussaa :). Täytyy vaan sytytellä tulia taas pesään, että yön tarkenisi. Kahvia vahvempaa nestemäistä lämmikettä en ajatellut ottaa.

• paranoidi

tipatta, -29°C aamulla. Autossa jäykistetty alusta:)

• mussukka1

En kyllä vaihda jäykempiä iskareita, nyt on sekin tullut kokeiltua. Oli lievästi joustamaton auto.

Toisessa ketjussa joku luulee minua joksikin tai toiset on minä. Onneksi näin selvinpäin sentään itse tietää kuka on.

Nyt halkovajaan ja tulta pesään, sitten vois kääriytyä taljaan, jos sellainen olisi ja katsella sanailua telkkarista. Koskaan ei ole vesijohdot jäätyneet, mutta taidan maksimoida varmuutta ja pistää tippumaan, tätä ilmastoa kun on povattu koko viikonlopuksi.

• aahoohoo

kun ei oo ihmisellä muuta ajattelemista ku haahuilla jotta kuka on kuka. Siinä sitä onki hommia.
        Ja tuosta yksinpuhelusta - niin mitä nyt siitä. Ennen mä vaan kiroilin yksikseen mut nyt juttu luistaa jo vaikka mistä. Joskus mutisen pitkät rimpsut jotain touhutessa ja hyvä onki ettei kukaan oo kuulemassa.

• tippaeitapa

Kylmää ja raitista torstaita.....

• aahoohoo

Siperiassakonä asut? Eiks siinä mittarissa oo jo pohja vastassa.

• tippaeitapa
        aahoohoo kirjoitti:

Siperiassakonä asut? Eiks siinä mittarissa oo jo pohja vastassa.

No hieman liioittelin niinkuin alkoholistit tekee sanoessaan ettei maistuisi/ei tee mieli ;)

• Kevättä kohti mennään

raittiina pysytään. Valoa elämään ja Tarja presidentiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94