Hei kaikki tietäväiset. Ikävää, kun unet jää häiritsemään mieltä päiväs aikaankin. Olin taanoin vihainen miehelleni koko päivän, kun hän unessani suuteli siskoaan (hyvä ystäväni) ja vei hänet viereiseen huoneeseen, (edesmenneiden ukkini ja mummoni talossa joka ei enää ole suvussa) sänkyyn. Olin hirveän vihainen ja mustasukkainen. Avasin oven ja näin heidät sängyssä yhdessä ja yritin lyödä miestäni, mutten saanut tarpeeksi voimaa lyönteihin. Ja olin hirveän pettynyt. Mies sanoi, että luuli sen olevan ihan ok. Mistä sairaasta mielestä tällainen kumpuaa? En usko olevani mustasukkainen sentään siskolle, joka hänkin tahollaan onnellisesti seurustelee.
Ja toinen lyhyt, mutta ikävä uni. Ampiainen ryömi korvaani. Se jäi sinne syvälle, haittasi kuulemista ja tuntui ikävälle, mutta en uskaltanut ottaa sitä pois, kun pelkäsin että se pistäisi.
Voisiko joku ystävällinen sielu vähän avata minulle näitä?
Kiitokset jo etukäteen!
Ampiainen korvassa?
Linnea
2
1329
Vastaukset
- Sorcerer
löysin viitteen unesi ampiaiseen: tunne, että olet ampiaisen lamaannuttama voi symboloida pelkoasi tulla satutetuksi. Korva on vastaanottava elin. Mitähän pelkääät kuulla?
- Anonyymi
Moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539