Let´s dance!

Täällä meillä on menossa TV-ohjelma Let´s dance, missä ammattitanssijan parina on jokin julkisuuden henkilö.
Pareja oli alkujaan 10, joka viikko karsiutuu pois se pari joka yleisöäänestyksessä on saanut vähiten ääniä.
Ammattitanssijoitten tehtävänä on treenata tanssitaidottomat partnerinsa selviytymään tansseista, jotka ovat 10 pakollista kilpatanssia.
Arja Saijonmaa on yksi kilpailijoista ja hänet saamme nähdä ainakin vielä ensi perjantaina.

Taso on ollut todella hyvä. Ennakkoluulotkin ovat joutuneet häpeään... mm erään hyvin lylleröisen laulajattaren kohdalla. Hänen rumbansa ja tämän iltainen tangonsa olivat kertakaikkiaan loistavat.

Ohjelma on aiheuttanut melkoisen ryysiksen tanssikouluihin. Nyt halutaan oppia tanssimaan tanssit niin kuin ne pitää tanssia!

16

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se täti

Loistavaa,Arja Saijonmaa näyttäää että yli 60-vuotias nainen voi olla seksikäs ja veittelevä,Anna Book taas että tukevampikin nainen voi tanssia sensuellisti! Ja Paolo Roberto että nyrkkeilijäkinvoi olla tangokavaljeeri,Peppe Eng myös hurmaava!

• uatu,

... että yli 60-vuotias nainen voi olla seksikäs ja viettelevä ..."

Huh-huh! Kaukana siitä!

Kuka tahansa 60-vuotias nainen on mieluumminkin jo vanha ämmä!

• uatu, kirjoitti:

... että yli 60-vuotias nainen voi olla seksikäs ja viettelevä ..."

Huh-huh! Kaukana siitä!

Kuka tahansa 60-vuotias nainen on mieluumminkin jo vanha ämmä!

Minulle oli 17-vuotiaana 29-vuotias mies jo vanha ukonkuhveli ;)

• menisin

Onko olemassa tanssikoulua "ikäihmisille"?

• Vastaukseni sinulle on poistettu, ilmeisesti siihen liitetyn linkin takia, mutta yritän vielä ehdottaa että laitat hakusanaksi "tanssikoulu" ja katselet netiltä. Tai sitten puhelinluettelon keltaisilta sivuilta.

• Annukka
        MdK-MdK kirjoitti:

Vastaukseni sinulle on poistettu, ilmeisesti siihen liitetyn linkin takia, mutta yritän vielä ehdottaa että laitat hakusanaksi "tanssikoulu" ja katselet netiltä. Tai sitten puhelinluettelon keltaisilta sivuilta.

Jo kolmatta vuotta samanlainen ohjelma. On ollut valtavan suosittu täällä OZ-landissa.

• menisin
        MdK-MdK kirjoitti:

Vastaukseni sinulle on poistettu, ilmeisesti siihen liitetyn linkin takia, mutta yritän vielä ehdottaa että laitat hakusanaksi "tanssikoulu" ja katselet netiltä. Tai sitten puhelinluettelon keltaisilta sivuilta.

ja ehkä menenkin kun kerta noita linkkejä löytyi niin monenlaisia. Kiitoksia vastauksesta!

• Mummi
        menisin kirjoitti:

ja ehkä menenkin kun kerta noita linkkejä löytyi niin monenlaisia. Kiitoksia vastauksesta!

Noihin en lähdemukaan, olen senverran kokeillut (yllättäen) joskus seniorihumppaa, jossa mennään vierekkäin ja välillä aina käden alta. No, se vielä menetteli, mutta istumatanssi, niin vanha en vielä ole! ja sitten piirileikki eli senioritanssi! Pelkäsin vanhaa yhtä naista, joka otti niin kovasti kiinni kädestä vastaan tullessaan ja silmissään hänellä oli hätä (ilmeisesti siitä ettei osaa tai muista, mitä pitää milloinkin tehdä), ilme erittäin pottuuntunut, että parin kerran jälkeen lähdin mieluummin muihin ulkoliikuntaharrasteisiin.

Missä olisi kunnollinen tango-koulu ikäihmisille? Hidasta valssiakaan kaikenkarvaisine 'huiskuineen' en varmaan osaa.

• Mummi kirjoitti:

Noihin en lähdemukaan, olen senverran kokeillut (yllättäen) joskus seniorihumppaa, jossa mennään vierekkäin ja välillä aina käden alta. No, se vielä menetteli, mutta istumatanssi, niin vanha en vielä ole! ja sitten piirileikki eli senioritanssi! Pelkäsin vanhaa yhtä naista, joka otti niin kovasti kiinni kädestä vastaan tullessaan ja silmissään hänellä oli hätä (ilmeisesti siitä ettei osaa tai muista, mitä pitää milloinkin tehdä), ilme erittäin pottuuntunut, että parin kerran jälkeen lähdin mieluummin muihin ulkoliikuntaharrasteisiin.

Missä olisi kunnollinen tango-koulu ikäihmisille? Hidasta valssiakaan kaikenkarvaisine 'huiskuineen' en varmaan osaa.

Entäs tuo vanha Å-- B---qvist? Hänellä on jopa tanssikursseja videolla.

• Klara*

Tämän saman formaatin ohjelma alkaa meillä muistaakseni maaliskuussa. Juontajina Marco Bjurström ja joku vaalea nainen, jonka nimeä en muista. Hän juonsi kilpailuohjelmaa Talo Italiassa.

Ohjelman julkkiskilpailijat esiteltiin iltapäivälehdessä, olikohan viime viikonloppuna.

Ans kattoo, minkälainen suomalainen versio on.

• Helena04 ejk.

kuulin TV:n puolelta. Ilolla sen vastaanotin. Tulossa varmasti repäisevää katsottavaa, kun Marco B juontamassa. Talo Italiassahan sai Venla-palkinnon sisältönsä, mutta myös juontajansa ansiosta, muistaakseni. Ans kattoo! -

• Pääsky64
        Helena04 ejk. kirjoitti:

kuulin TV:n puolelta. Ilolla sen vastaanotin. Tulossa varmasti repäisevää katsottavaa, kun Marco B juontamassa. Talo Italiassahan sai Venla-palkinnon sisältönsä, mutta myös juontajansa ansiosta, muistaakseni. Ans kattoo! -

nähdä.Minä olen jo vuosia tanssiin hupsahtanut.
        Sain tuulta lisää kun Oulssa kävin pojan tanssiklubilla ja näin tanssiopettajien taidokasta tanssia.
        Sain tanssiakkin.Meillä on Kansalaisopistossa monia tanssikursseja.
        Senioritanssijat opettelevat kaikkia Eurooppalaisia tansseja.Meillä on hyvä ja aikaansa seuraava opettaja.
        Helsingissä on myös tanssikursseja.Tyttäreni oli yliopiston tassekurssilla.Kun kurssi loppui se oli niin mahdottoman suru että heti piti löytää uusi.
        Tanssilla on niin elävöittävä vaikutus kun saa ilmentää iseään samalla,"pelehtiä"niin kun sanotaan.

• Näitten kaikenmaailman Robinsoneitten ja Big Brother-soopien jälkeen aika virkistävä ohjelma, ainakin tällaiselle joka pitää tanssimisesta.

• Tuli mieleen, että sinä harjoittelit flamengoa, otit yksityistunteja.
      Joko olet päässyt näyttämään taivaan merkit sille "krimirouvalle" :D?
      Sinullahan oli oikein hieno pukukin sitä varten.
      Kerrotko, miten kävi!

• señora lyyli

näin tämän kirjotuksen ihan vahinkossa ko rupesin katsomaa sinun kaunista valokuvaa. mie ko en lue nykyää niin paljon, sellaan täällä ko sanomalehen ikkään otsikot vilkasen ja siitä sitte jonkuu avvaan, se on se tiukka aikataulu nykyää:))

puhuin tuol toisaalla harrastuksestain, se on minul olt jäähyllä sairauten tähen. niin paljo olen kuitenki oppinu kahen vuuen yksityisopetuksessa että kehtaan männä ens syksyllä ryhmään tunneille. itseluottamusta on tullu.:))

se on harmi ko rimirouva ei ennää käy eläkeläisten talolla, kunto on mänt hänellä niin huonoksi. hää se sai mielipitteensä tähen minut ottamaa yksityistuntii, mikä ol hyväkii.

olisin hänel mielelläin esiintyny, niin ois saant huomata mite olen edistynny, oisin kiittänt häntä että huomautti minnuu liiasta luulosta muutaman kuukauten harjottelun jälkee.

ei muutama oppitunti ja tykkääminen tee viel flamenkon taitajaa,sen tulin tietämää.:)) flamenko on tunteien ilmasuu kute tangokii.

sie muistat et minul on espanjalainen flamenkon puku. pidän sitä harjotuksissa vaik muilla ei ole. mie virittäytyn tunnelmaa herkäst ko panen sen päällein.

tämä puku oli ko enne minulle. en olt viel ikänä käynny ulkomailla missää en ees espanjassa. flamenkoo en olt nähny ko televisiossa ja tykkäsin siitä mutta ei tult mieleenkää männä oppitunnille.

miehä olin olt rivitanssii oppimassa, ja tuli hankittuu saappaat,mokka hame ja liivitkii , mutta se ei olt kuitenkaa niin mielenkiintosta, jote hylkäsin sen yhen lukukauten kurssin perästä. minust tanssissa pittää olla draamaa ja sitä on flamenkossa ja tankgossakkii.

kerra ko kuleksin kirpputorilla näin tämän espanjalaisen mekon henkarissa roikkumassa. puku on musta täyspitkä monta rimpsukerrosta helmassa ja pussi hihat.

minulha se oli liian pitkä, mutta lyhensin alapäästä ja lisäsin yläpäähään rimpsuhelmaa ja kavensin vähä sivusta. se istuu päälläin hyvin nätisti.

kauppaan kuulu punainen espanjalainen lierihattu myös ja koko komeus makso 150 markkaa.
        myöhemmikn olen löytänt kirpputorilta myös viuhkan:))

en tiiä miks mie sen nappasin kainaloo, se ol vaa semmonen joka miun piti saaha itellein.
        puin sitä toisinaa kotona päällein ja tanssin anneli saariston la dolce vitan tahdissa.

vietin mie yhet itsenäisyys juhlatkii espanjalaisissa tamineissa. katselin seisaallaa linnan juhlii banaaliköörii ristallilasissa ja ko tuli yhtä hienost puettu leidi ko miekii tervehtimää presidenttii kiljahin, viva, se ko on espanjaks eläköö.ne oli hieno tunnelmalliset juhlat, mutta sillo olikii ens kertaa aamulla pää kippee;))

sitä se mekko sai aikaseksi että lähin flamenko kursseille ja hetken mielijohtesta espanjaaa viikokski. mie rakastan flamenkkoo ja espanjaa, sinne voisin männä viel uuvestaakin.

rakkain terveisin lyyli

• señora lyyli kirjoitti:

näin tämän kirjotuksen ihan vahinkossa ko rupesin katsomaa sinun kaunista valokuvaa. mie ko en lue nykyää niin paljon, sellaan täällä ko sanomalehen ikkään otsikot vilkasen ja siitä sitte jonkuu avvaan, se on se tiukka aikataulu nykyää:))

puhuin tuol toisaalla harrastuksestain, se on minul olt jäähyllä sairauten tähen. niin paljo olen kuitenki oppinu kahen vuuen yksityisopetuksessa että kehtaan männä ens syksyllä ryhmään tunneille. itseluottamusta on tullu.:))

se on harmi ko rimirouva ei ennää käy eläkeläisten talolla, kunto on mänt hänellä niin huonoksi. hää se sai mielipitteensä tähen minut ottamaa yksityistuntii, mikä ol hyväkii.

olisin hänel mielelläin esiintyny, niin ois saant huomata mite olen edistynny, oisin kiittänt häntä että huomautti minnuu liiasta luulosta muutaman kuukauten harjottelun jälkee.

ei muutama oppitunti ja tykkääminen tee viel flamenkon taitajaa,sen tulin tietämää.:)) flamenko on tunteien ilmasuu kute tangokii.

sie muistat et minul on espanjalainen flamenkon puku. pidän sitä harjotuksissa vaik muilla ei ole. mie virittäytyn tunnelmaa herkäst ko panen sen päällein.

tämä puku oli ko enne minulle. en olt viel ikänä käynny ulkomailla missää en ees espanjassa. flamenkoo en olt nähny ko televisiossa ja tykkäsin siitä mutta ei tult mieleenkää männä oppitunnille.

miehä olin olt rivitanssii oppimassa, ja tuli hankittuu saappaat,mokka hame ja liivitkii , mutta se ei olt kuitenkaa niin mielenkiintosta, jote hylkäsin sen yhen lukukauten kurssin perästä. minust tanssissa pittää olla draamaa ja sitä on flamenkossa ja tankgossakkii.

kerra ko kuleksin kirpputorilla näin tämän espanjalaisen mekon henkarissa roikkumassa. puku on musta täyspitkä monta rimpsukerrosta helmassa ja pussi hihat.

minulha se oli liian pitkä, mutta lyhensin alapäästä ja lisäsin yläpäähään rimpsuhelmaa ja kavensin vähä sivusta. se istuu päälläin hyvin nätisti.

kauppaan kuulu punainen espanjalainen lierihattu myös ja koko komeus makso 150 markkaa.
        myöhemmikn olen löytänt kirpputorilta myös viuhkan:))

en tiiä miks mie sen nappasin kainaloo, se ol vaa semmonen joka miun piti saaha itellein.
        puin sitä toisinaa kotona päällein ja tanssin anneli saariston la dolce vitan tahdissa.

vietin mie yhet itsenäisyys juhlatkii espanjalaisissa tamineissa. katselin seisaallaa linnan juhlii banaaliköörii ristallilasissa ja ko tuli yhtä hienost puettu leidi ko miekii tervehtimää presidenttii kiljahin, viva, se ko on espanjaks eläköö.ne oli hieno tunnelmalliset juhlat, mutta sillo olikii ens kertaa aamulla pää kippee;))

sitä se mekko sai aikaseksi että lähin flamenko kursseille ja hetken mielijohtesta espanjaaa viikokski. mie rakastan flamenkkoo ja espanjaa, sinne voisin männä viel uuvestaakin.

rakkain terveisin lyyli

Kiva kuulla että flamengon tanssiminen ei ole jäänyt unholaan.
        Olisihan se mukava jos saisitte sen "rimirouvan" vaikka taksilla eläkeläisten talolle, kun sinulla on esiintyminen! :)
        Uskon kyllä että tanssi sujuu, kun olet pieni ja ketterä.

Minulla oli mummo, Selma nimeltään, hänkin oli pieni ja ketterä ja oli ollut kova tanssimaan aikoinaan. Hän oli vaan 17 vuotta kun tapasi vaarin tansseissa. Vaari oli soittanut orkesterissa, hän löi tahtia ja oli nykyisten rumpaleitten edeltäjä :)) eikä osannut tanssia ollenkaan. Mummo oli iskenyt silmänsä vaariin ja pyytänyt aina tanssikavaljeeriaan tanssimaan orkesterin (soittokunnaksi kai niitä ennen sanottiin) lähellä, että hän saa iskeä vaarille silmää. Vaari oli pitkä ja tumma, kiharatukkainen, komeaviiksinen mies. Arvaahan sen että hänellä olisi ollut vientiä tyttöjen keskuudessa, mutta mummo voitti Mikko-vaarin sydämen.

Minä aina kuvittelen että sinussa on jotakin samanlaista mummoni kanssa, vilkkaita ja eläväisiä molemmat. Mummolla oli ruskeat pippurisilmät ja musta tukka, pituutta ehkä 150 cm. Tunsin itseni pitkäksi hänen rinnallaan, vaikka olen vaan 159 cm. Mutta pääasia että jalat yltää maahan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94