Aurinkomerkiltäni olen Kaksonen, nousevalta merkiltä Skorpioni, kuumerkiltä Kalat ja sitten vielä kiinalaisessa horoskoopissa Tiikeri.
Tyhmä kysymys, mutta miten kuvailisitte luonnettani tuon perusteella? Kauhean kaksipuolisia merkkejä ainakin, lukuun ottamatta Skorpparia :)
Kaksonen, nouseva Skorppari, kuu Kalat
1
502
Vastaukset
- RottaKaksonen
vähän kuvailla.. Itse olen myös aurinko-kaksonen, nouseva skorppari, mutta kuu-oinas ja kiinalaisessa rotta. Itse en pane paljonkaan painoa kiinalaiselle, en vain usko siihen. Olet tosi positiivinen ja toisaalta myös erittäin syvästi tunteva, kaksonenhan on sellainen puhelias, älykäs, pinnallinen ja iloinen, mutta skorpioni nousevana merkkinä tasapainottaa sinua ja kalat kuumerkkinä; olet herkkä ja tarvitset paljon hellyyttä, toisaalta haluat itse hoivata. Olet sosiaalinen, saat helposti ystäviä ja suosittelisin sinulle hoitoalalle suuntautumista. Tulet toimeen monenlaisten ihmisten kanssa ja olet todellinen selviytyjätyyppi. Ei mitään huolta, kunhan vaan et elä liikaa menneisyydessä (skorppari) ja muistat elää terveen itsekkäästi (kalat on niin dundeellisia ja epävarmoja). Oikein hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386