Hoh-hoi ja hyvää huomenta.
Eipä tänne uskalla ton enempää kirjottaakkaa enää.
Raittiina oon - repikää siitä.
23.01.06. maanantai
25
2218
Vastaukset
- aahoohoo
En mä enää haluukkaa kirjottaa tänne iitä enkä aata - en edes viitti lukee.
Joillaki on niin tyhjästä pullistunu ego ettei ne enää taho mahtuu omiin nahkoihinsa ja päästöt väistämättä vaikuttaa muihin. Riidankylväjät on saanu tahtonsa perille.
Mulle vittuilut saa pistää suoraan tonne sähköpostiin - en mä lue niitä kuitenkaan.
Näkemiin.- käypä
aika-ajoin lueskelemassa Politiikka-osastoa, ja siellä esim. Presidentti-, tai Hallitus-palstaa, sekä eri puolueiden palstoja. Huomaat, että siellä jos missään mennään rajusti henkilökohtaisuuksiin vailla armoa, mutta jutut säilyvät ja tuulettaminen on näköjään vapaata.
Täällä olevat meidän juoppojen ja ex-juoppojen kärhämät ovat pyhäkoululaisten kinastelua niihin verrattuna. Älä ota itseesi. - Viinietikka
taija tietää mittää tai oon pudonnut täysin pelistä pois tai olen niin tyhymä etten ymmärrä, mutta
ÄLÄ SINÄ aahoohoo jää vain missään nimessä pois, sulla on sana hallussa ja sitä on mukava totisen torvensoittajankin lukea.
Tsemppia toivottelee viinietikka
- åpoi
ihmeellistä, kummallista on joidenki käsitys
tästä ketjusta
tuntuu kuin palsta olisi sylkykuppi johon joka helevatan ihtesä tärkeäksi tunteva nilikki saa oksentaa pahan olonsa, sen kummempia miettimättä toisten tuntemuksista
selvänä aion olla kaikesta huolimattakiinnosta enää tänne kirjoitella. Olen åpoin ja aahoohoon kanssa samaa mieltä. Pidän tauon kirjoittelussa ja seuraan tilannetta, jos palsta siistiytyy, niin saatan jotain joskus väsätäkin.
Lopuksi sanon, jos olen sattumalta joitain loukannut lässytyksilläni, niin se ei ole ollut tarkoituksen hakuista vainoamista, vaan mielipide asioiden kulkuun.
Hyvää jatkoa ystäville ja vihamiehille. t. Mettäläinen.- qwerty
nyt tännekkin ja jatketaan raittiutta.
Ja RAITISTA päivää kaikille, myös minulle, en ollut eilen palstalla koska meni koneesta kovo hajalle, ylläpito on poistanut jotakin tältä palstalta ps. rauha maassa!!!
- AA-peli
Se oli KV:n kosto piraatti ohjelmien käytöstä !!!
Hanki lailliset ohjelmat, niin konekin pelaa... raitis kirjoitti:
Pysyy siistinä!!!! kun saan oman koneeni kuntoon...elikkä tänä yönä.
Pieni viive, menee vielä vuorokausi, emolevy sökönä (piraatti)
- mussukka1
Oonko jäänyt jotain paitsi. Meiltäpäin ei päässyt eilen iltapäivästä lähtien tänne ollenkaan. Onkohan kaivurit taas olleet asialla.
Että jotain jälkiä on siivottava, mä olen niin huono rätin heiluttaja, että villakoiriakin saa olla, pysyy allergiat kaukana kun vähän siedättää.
Jos jostain vakavasta on kysymys, lopetan minäkin kirjoittelun, mutta en raittiutta. - Systeri
selvänä ja iloinen siitä, että sää lämpeni!
- Cettuz!
Täälläkin ei avautuneet keskustelu eikä chat osiot, vain ylä osassa mainos. Mutta toista kautta tulin kuittaamaan eilen. Raittiina ottamatta lämpöä. Kyllä aina pieni sananvaihto mukavaa on, ellei ota itseensä kovasti. Pienet taistelut elämässä tekee siitä mielenkiintoisen.
- Mimmuli1
Niinpä se arki taas alkoi krapulatta ja raittiina. Helpommaksi tuntuu käyvän tämä raitistelu. Taidan jatkaa helmikuussa samaa linjaa.
- mussukka1
Minäkin aion olla helmikuunkin, se on lyhyt kuukausi ja turha pilata krapuloilla.
- Mimmuli1
mussukka1 kirjoitti:
Minäkin aion olla helmikuunkin, se on lyhyt kuukausi ja turha pilata krapuloilla.
Oletko sinäkin ollut tämän kuun tipattomana vaiko pidempään?
- mussukka1
Mimmuli1 kirjoitti:
Oletko sinäkin ollut tämän kuun tipattomana vaiko pidempään?
On tätä nyt tullut harrastettua toista vuotta.
Joku voi sanoa, että en kunnon holisti ole koskaan ollutkaan, mutta se määritelmä on veteen piirretty viiva. Juomiseni oli iltatissuttelua humalahakuisesti ja se rajoitti paljon elämääni.
Minä katsoin että se hallitsi ja en kyllä halua palata siihen. On tässä muutama vaikeakin hetki ollut, mutta kun aikaa kulunut vähemmän tulee mieleen.
Kyllä nyt passaa kun nuo pakkasekki loppu, tänään oli vähän huonompi päivä, alkoi aamusta jo tökkii. Pipo oli iltasellakin vielä tiukalla, kun laitoin hiihtovarusteet päälle. Ihmeen lailla se löysäsi tunnin hiihdon jälkeen, suosittelen lenkille lähtöä, jos täällä joku rekisteröity nimimerkki kiristää korvienväliä. Raittius on iloinen asia !
- Mimmuli1
Ajattelin huomenna taas aloittaa hiihtämisen pakkasten jälkeen. Tänään olin riehumassa kuntosalilla.
Lisäjännitystä hiihtolenkille tuo suksien mahdollinen toimivuus/toimimattomuus...
- paranoidi
Ei pidä provosoitua jos provosoidaan, sanoi ex-presidenttikin aikoinaan. Tipatta ja hyvää viikon alkua kaikille tasapuolisesti-
- mussukka1
Kukaan ei kerro mitä on tapahtunut, mutta ymmärsin että jotku vaihtoviikot on taas menossa.
Se on kyllä menettänyt pelin, joka ryhtyy huutamaan. Viileä rauhallisuus on valttia.
Toivottavasti olet päässyt kaikista taudeista ja mieli on korkealla. - paranoidi
mussukka1 kirjoitti:
Kukaan ei kerro mitä on tapahtunut, mutta ymmärsin että jotku vaihtoviikot on taas menossa.
Se on kyllä menettänyt pelin, joka ryhtyy huutamaan. Viileä rauhallisuus on valttia.
Toivottavasti olet päässyt kaikista taudeista ja mieli on korkealla.Vatta ei vieläkään hyvä, välillä jo oli parempi, mutta ei. Pian olen valmis lekurissa käyntiin. Mielialat välillä sitten heittelee, tänään taas hyvä.
Kuinkas, oletko saanut olla talven pöpöiltä rauhassa? - mussukka1
paranoidi kirjoitti:
Vatta ei vieläkään hyvä, välillä jo oli parempi, mutta ei. Pian olen valmis lekurissa käyntiin. Mielialat välillä sitten heittelee, tänään taas hyvä.
Kuinkas, oletko saanut olla talven pöpöiltä rauhassa?En kovin hyvin muista noita tauteja, mutta silloin kun olin vähän pitempään ulkomailla sain jotain pöpöjä. Taisivat kuitenkin olla ihan kotimaista laatua.
Eihän tämä elämä nyt tasaista saa olla, välillä on melkoisen harmaita päiviä ja sitten taas aurinko paistaa. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että ryyppääminen ei minun mieltäni piristä. - paranoidi
mussukka1 kirjoitti:
En kovin hyvin muista noita tauteja, mutta silloin kun olin vähän pitempään ulkomailla sain jotain pöpöjä. Taisivat kuitenkin olla ihan kotimaista laatua.
Eihän tämä elämä nyt tasaista saa olla, välillä on melkoisen harmaita päiviä ja sitten taas aurinko paistaa. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että ryyppääminen ei minun mieltäni piristä.Sressiperäisenä olen tuota pitänyt. Eiköhän se helppaa kun työtkin on rauhoittumaan päin. Toki voipa tuo olla jo olympiajännitystäkin :). Viime talvikisoista on vain vähän hataria muistoja.
Ryyppääminen ei tule edes mieleen, sen verran hyvässä muistissa on se aika.
Ilman viinaksia on mennyt tääkin päivä,ja eiköhän mene loppuunkin.
Ja mitä sheriffin arvostelioihin tulee niin kantsii ottaa asioista selvää ennen kuin kirjoitelee tänne mitään perätömiä.Asiattomia viestejä voi poistaa ylläpitokin eikä yksistään sheriffi.
Sheriffin asuinpaikkaakaan ei näytä yksi tyhjänjauhajakaan tietää.!Selvittäkää asiat ennenkuin kirjoitelette mitään mistä ette tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154