Hei! mitäs teen kun kännyykää pitäisi saadada ladattua dommareissa > samanassa ja kuulemani perusteella siellä ei toimi suomen laturi(?)
Sähkölaitteet!
7
1333
Vastaukset
- dominikaani
menolennolla adapteri, jossa on monen eri maan pistokkeet ja sillä voi ladata kännykkää.Tai voit ostaa sellaisen paikan päältä joka ei ole niin jämäkkä malli kuin koneesta tilattu.
- kylläkin
Olen ollut Dommareissa viidessä eri hotellissa
ja jokaisessa on ollut kylppärissä meikäläiselle
litteälle maadoittamattomalle pistokkeelle sopiva
reikä.
Muissa huoneissa sitten sikäläinen pistoke.
Itse asiassa liki kaikkialla maapallolla
löytyy kylppäristä ns. "partakonepistorasia" - kylppäristä
kylläkin kirjoitti:
Olen ollut Dommareissa viidessä eri hotellissa
ja jokaisessa on ollut kylppärissä meikäläiselle
litteälle maadoittamattomalle pistokkeelle sopiva
reikä.
Muissa huoneissa sitten sikäläinen pistoke.
Itse asiassa liki kaikkialla maapallolla
löytyy kylppäristä ns. "partakonepistorasia"Eli oman kokemukseni mukaan kaksi eri hotellia tarjosi "partakoneille" vain 115 V/60 Hz suomalaiseen pistokkeeseen. Tämä toimii nimenomaan partakoneissa, joissa voit vaihtaa jännitettä.
Kännykkälatureista vain pieni osa toimii molemmilla jännitteillä. Esim. Nokian "pikkupuhelimien" peruslaturi ei siellä toimi. Eli hanki jo Suomesta sopiva. Tai
ainahan voi lainailla oppailta/muilta turisteilta, jos tarviit kerran viikossa latausta. - Platassa
kylppäristä kirjoitti:
Eli oman kokemukseni mukaan kaksi eri hotellia tarjosi "partakoneille" vain 115 V/60 Hz suomalaiseen pistokkeeseen. Tämä toimii nimenomaan partakoneissa, joissa voit vaihtaa jännitettä.
Kännykkälatureista vain pieni osa toimii molemmilla jännitteillä. Esim. Nokian "pikkupuhelimien" peruslaturi ei siellä toimi. Eli hanki jo Suomesta sopiva. Tai
ainahan voi lainailla oppailta/muilta turisteilta, jos tarviit kerran viikossa latausta."Tai ainahan voi lainailla oppailta/muilta turisteilta, jos tarviit kerran viikossa latausta."
Aurinkomatkojen oppaat Puerto Platassa olivat sähköasioissa hyvin avuliaita. - xxx
Platassa kirjoitti:
"Tai ainahan voi lainailla oppailta/muilta turisteilta, jos tarviit kerran viikossa latausta."
Aurinkomatkojen oppaat Puerto Platassa olivat sähköasioissa hyvin avuliaita.Puerto Platassa oppaat lainasivat adapteria matkan ajaksi, joten oma laturi kannattaa ottaa mukaan.
- kati
Yks huomio vaan et Samanassa Las Galerasissa ei känny kuulu ollenkaan. Siis Casa Marina Bay hotellin alueella. Et sillee. Mut siellä on niin ihanaa, ettei kännyllä ole mitään tekoa!
- sähkäri
Ostin paikallisesta supermarketista parilla eurolla muuntajan, jolloin myös Nokian laturi lähti toimiin... Vaihtaa siis verkkovirran oikeaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000