Moi!
Onko muilla kokemusta, kun oma vaimo on vieraan kanssa? Meillä on ollut muutama kerta mies kolmantena ja kokeilut on ollut kiihottavia.
Olisi myöskin kiihottavaa jos vaimo kävisi myös yksinkin "luvalla" vieraissa. Olisi kiihottavaa päästä liukkaille...Jos jollain samoja ajatuksia 3somesta niin mailaile.
m39
vaimolle vierasta
12
15478
Vastaukset
- m43
Joo, meil on tapahtunut muutaman kerran samankaltaisesti.
Niille liukkaille menoille en ole aivan samalla taajuudella kanssas.
Se oli kyllä kieltämättä kiihoittavaa, kun näki vaimonsa nauttivan useamman käden hyväilyistä.
Olis aika mahtavaa kans, kun ois nainen joskus kolmantena.Nam! - m47
Kokeiltiin kerran pikku päissään hyvän kaverini kanssa.
Oli tosi kiihottavaa katsoa kun vaimo meni kaverin päälle ja ohjasi kyrvän sisään.
Ite tulin samaan aikaan takaa päin sisään.- yäk
Eikö se kaveri suuttunut kun panit häntä perseeseen?
- täydeltä
Luepas tämän palstan jutut, eihän täällä juuri muuta olekaan kuin herrojen kokemuksia!!!!!!!!!!!
- himo
pistä kää viestejä
- Late
hyviä kokemuksia meillä on siitä kolmannesta. Yksin ei vielä, mutta olishan se...
- ajatellut
....hakeutua hoitoon.
Käypä kateeksi. Kohta varmmaan heität muijasi pihalle.
Ajatella voi monenlaista. 3-some voi sopia niin kuin paita kanalle. - lisämies
kaksi miestä tyydyttämäsä naista on mahtava kokemus meillä on kotona vaimon kanssa käytetty lisämiestä ja itse olen ollut muille pareille apuna siitä saa lisäpotkua ja piristystä rutiini arkeen suosittelen kokeilemaan
- Myös lisämies
Kaksi miestä samalle naiselle on tosi mahtava kokemus. Olen harrastanut jo useita kertoja. Aivan upeaa kun kaikki kolme on samalla aaltopituudella.
- toteamus
Tulipahan kokeiltua!
- herra
Vaikka täällä palstoilla kaikkea liikkuukin, niin kyllä seksielämää piristää pienet vaihtelut. Mukavat muistot on jäänyt vaimolle sekä itselle leikeistä joissa vaimoni on pukeutunut sexyksi tarjoilijattareksi ja olen kutsunut mukaan pari muuta miestä. On tosi kiihoittavaa katsella kuinka tarjoilijatarta hyväillään ja hän istuu kahden miehen välissä heidän pikkuhiljaa hyväillessä sääriä molemmin puolin..ja kuinka vaimoni nauttii saadessaan peräjälkeen kolmelta mieheltä.
Olemme myös kokeilleet sitä kuinka vaimoni iskee ravintolasta miehen ja on loppuyön miehen pantavana ja aamulla liukkailla kuulen kuinka hän joutui antamaan eri asennoissa....
Joidenkin mielestä voi olla sairasta, mutta meitä molempia kiihoittavaa ja lisäpiristystä antavaa...
Jos jotain herroja kiinnostaisi tulla mukaan ns. herrainiltaan, jossa vaimoni on sexy tarjoilijatar, niin keväällä vois taas järjestää session...Moi.
WAU... Tässä olis yksi kiihkeä mies kiinnostunut kimppakivasta. On aikaisempaakin kokemusta kimpasta, ja olen nauttinut siitä suunnattomasta
Vastatkaa osoitteeseen: panohullu@jippii.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144