Halonen oli selvästi väsynyt, hermostunut ja sanoi äksynä toimittajalle kehuskellen itseään:
"Ihmiset eivät äänestä kiitollisuudesta ja siitä että on tehnyt hyvää työtä. Sitä tarvisee sitten miettiä että ..että ..mitä se sitten on. En ole hyvä hermostumaan."
Niinistö oli hyväntuulinen ja positiivien:
"Lisää ääniä voi vielä tänäänkin saada kun katsoo kuinka paljon täälläkin on ihmisiä. Huomenna on sitten aikaa jännitellä tulosta."
Halonen äksyili äsken TV:ssä!!!
11
556
Vastaukset
- JAUHAA PASKAAA
SUORAANSANOTTUNA HANKKIKAA ELÄMÄ
- kopsaaja
Tässä nöähdään ero, itse asiassa Halosen puheeesta on vaikeaa saada selville mitä hän oikeastaan sanoo. Tämä on nähty kaikkien vaalitenttien aikana
- tutkijat
Syytön minä olen Halosen sanomisiin. Pitäisikö jotain ehdokasta kehua vaikka ei olisi aihetta?
Halonen itse vastaa esiintymisestään. Ymmärrän hyvin että Halosen kannattajia harmittaa kun oma ehdokas ei osaa pitää hermojaan kurissa tiukassa paikassa.
- kostaa
kansalaisille, koska eivät äänestäneet häntä tarpeeksi ja uskalsivat vieläpä arvostella edellisen kauden tuloksia.
- tutkijat
Halonen on toistuvasti haukkunut äänestäjiä siitä että eivät ne tyhmät ja laiskat ymmärtäneet äänestää hänestä presidenttiä jo ensimmäisellä kierroksella.
Halonen on kokenut toisen kierroksen henkilökohtaisena nöyryytyksenä.
Kaikille muille toinen kierros on ollut mahdollisus nähdä miten kaksi parasta kandidaattia ottaa mittaa toisistaan jotta voitaisiin paremmin arvioida kummasta tulisi parempi presidentti Suomelle seuraavaksi kuusivuotiskaudeksi.
Vaakakuppi on kokoajan kallistunut Niinistön suuntaan mitä lähemmäs vaalipäivää olaan tultu. Sekös on saanut Halosen suunniltaan raivosta. Kostonhimoisena tunnettu ja herkkähipiäinen Halonen olisi tympeä kokemus Suomen kansalle. - Jorma22
Halonen on luonnostaan äksy ja kireä
Tämä kisa on näytelmää, jossa hyvä pokerinaama kerää ääniä, Saukko on pokerinaama.
Tyhmä kansa liitää perässä, luullen roolia aidoksi!!!- loppuu
Myös Suomesta, niin kuin muualta mailmasta.
Ei kateus ole mikään terveellinen tapa kehitää
maata. - minä vain
Saahan Halonen äksyillä,ja hyvä että äksyileekin.Niinistössä ei oo yhtään miestä täys lässykkä,kunnon mies ei äänestä Niinistöä.
- siis
ilmaisi, että hyvän työn tekeminen ei ole äänestysperuste.MIKÄ IHME ON SITTEN ÄÄNESTYSPERUSTE?
- tässä asian ydin
Halosen itsekehu haiskahtaa aina yhtä ikävältä.Tämä on ratkaiseva ero Halosen ja Niinistön välillä. Ei suomalaiset ole koskaan pitäneet tuollaisesta Halosen käyttämästä tavasta antaa kympin todistuksia itselleen.
Kansalaiset sen arvioivat äänestämällä huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136