itselläni sellainen on ;
MAAILMAN LAPSET ; JARI SILLANPÄÄ
KAPPALE , JOKA SAA HERKISTYMÄÄN
21
2366
Vastaukset
- kappale
"Isanmaa" saa ihan tipan linssiin.
- siru
Johanna Debreczeni laulaa kappaleensa ISÄ. Todella kaunista!
- Tupu
Mira kunnasluodon biisi YÖ ON JO JÄÄNYT TAA on todella koskettava ja herkkä tilitys, kun on samat fiilikset kokenut, kyyneleet vaan tulevat
- TOTTA!
Kyllä Isä kappale herkistää, jos mukä!
- Saapas
Täytyy sanoa, että useitakin on, mutta nimetäkseni jonkun ne on: Sisältä kultaa; Janne Tulkki, Jos hetken aivan hiljaa ollaan vaan; Janne Tulkki, Rooma; Tomi Markkola!
- herkistymään
Nuoren Einin tuotanto ja erityisesti sellainen helmi kuin Pidä mua kauan. Niin herkkää niin herkkää...
- Julia
PIENI VALO ELÄMÄN on herkin, kaunein, koskettavin
Mira kunnasluodon biisi muistaakseni
- rita
Markku Suomisen-Hän saa mut herkistelemään.
Samoin Jari Sillanpää-Maailman lapset.
Bon Jovi-Thank you for loving me.- rita
Tommi Läntisen-Syvälle sydämeen sattuu.
- ruusutnää
kukkii vain sulle
- tmk
Mira Kunnasluodon "Yö on jo jäänyt taa", niin koskettavat sanat, samoin saman levy kappale "Unessani jälleen sun nähdä sain".
- Piitu
Mut saa herkistymään mm.
Unienkeli/ FBI-beat
Sinä vain/ FBI-beat (keikalla) ja Tauski
Tule lähemmäksi/ Finkut
Anna jatkua yön/ Finkut
Oikeesti/ Finkut
Jos saan sulle itseni antaa/ Jari Sillanpää
Älä odota mua enään/ Kurre Herkkiä kappaleita on paljon,mutta yksi on ainakin Haamukipua,Yölinnun biisi..
...en osaa olla ilman sinua,mä myönnän sen.
kuljen kylmät kadut päästä päähän palellen.
vain sun kanssasi mä hehkun,enkä kaipaa huomiseen.
tahdon olla vain hiljaa nukahtaa sun rakkauteen...- lisävärinä
Kolme koskettavaa laulua saa väreet kulkemaan sisikunnassani:
Kari Tapion ja Saija Varjuksen duetto Elämään Suurempaan (hienot sanat! )
Karin uudempi laulu: Rakastaa ei voi liikaa...
Juha Metsäperän uutuus Pienen hetken..
Ja kyllä tässä kylmässä maailmassa onkin joskus hyvä pysähtyä kuuntelemaa musiikin suomaa hienoa tunnetta sen ilosta ja herkkyydestä!
"Ontuvan Erikson" ( jommankumman Tapsan laulamana. Siis Rautavaaran tai Kansan)
"Konstan joululaulu" on herkkä ja koskettava ( kuten kyllä monet muutkin joululaulut).- QueenOfTheDawn
Tulkinta ihanasta Richard Marxin kappaleesta Right here waiting..
- ulkomaanelävä
Samat laulut minuakin koskettavat, Justiinax. Äiti lempijoululaulu on juuri tuo Konstan joululaulu. Ja Ontuvassa Erikssonissa on todella koskettavat sanat. Ulkomaalaisista lauluista Abba teki paljon kauniita ja herkkiä, mm. The Winner Takes It All on upea ja Happy New Year, joka meiläisen PITÄÄ AINA kuunnella uutena vuotena!Ja niin on Elvikselläkin paljon hienoja lauluja kuten You Were Always On My Mind.
- sä olit valonain...
Eli Mikko Mäkeläinen - Myrskylyhty ja samalta artistilta Meidän Laulumme.
- henzie
Mikko saa mut kyllä täysin herkistymään uudella Toisella tähdellä biisillä ja saman artistin Meidän laulumme saa samat tunteet aikaan...
- Lorelai
T.Kansa: Anna mun jäädä sun luo.
- Näsänpoikanen
Finlanders - Odotan sua
Joku niin kaunis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154