te joilla jo on koira, kuinka kauan annatte koiranne olla yksin kotona päivässä?eli työ kaikki muu poissaolo. ja minkä rotuinen koirasi on?
pikku gallup
9
603
Vastaukset
- paapillon
eli mulla on papillon, ja opiskelen vielä.. asun omassa kämpässä yksin, ja teen keskimäärin 7 tuntista päivää koululla, plus n.tunti harrastuksia tai kaveriden kanssa oloa. viikonloput annan täysin koiralleni, kaupassa käyntiä lukuunottamatta. niin kuin arkipäivisinkin :)
- podha
Meillä koirat ovat harvoin keskenään ja jos ovat niin yleensä tunnin pari, mutta kyllä koira työpäivän selviää hyvin itsekseensä. Omistajan kärsivällisyys voi tosin joskus joutua koetukselle...
Ja rodut ovat sekarotuinen ja owczarek podhalanski. - Piipa
Meillä koirat eivät ole yksin juuri lainkaan. Tunnin pari, joskus ovat keskenään, yleensä joku perheestä on aina kotona. Osaavat kyllä olla nätisti 6-7 tuntia, tätä tapahtuu kuitenkin harvoin(pari kertaa vuodessa ehkä). Kaksi lapinkoiraa ja toyvillakoira ovat meidän koirat rodultaan.
Meillä koira on hyvin vähän yksin,kauppareissun ja asioiden hoitamisen ajan,mut silloinkin yleensä joku on paikalla..
Ja poika on rottweiler..- Riva
2 v saksanpaimenkoira. 3-4 tuntia on yksin.Viikonloppuna harvoin tarttee olla yksin.
- .,,,,,
ikävä kyllä monen koira joutuu olemaan sen kymmenentuntia työaika ja kotiinpaluu laskettuna
itse ollen siitä onnellinen jotta naapuri käyttää ja usein itse pääsen päivällä kotona käymään meillä maksimi aika on viisituntia ja sitä ennen aamulla tunnin lenkki
Meillä Norfolkki - nappi06
meillä haukut joutuvat olemaan yksikseen päivässä noin tunti tai kaksi kun minä lähen töihin niin isäntä tulee pian kotiin, välillä menee päiviä ettei koirat joudu lainkaan olemaan yksin. viikonloppuisin joutuvat olemaan vähän kauemmin kahestaan, kun käydään asioilla ym. ym. ja koirien rodut ovat sekarotuinen ja sakemanni!
- Iinuli
Noin 3-4 tuntia.
Lagotto Romagnolo.
:) - Lizzie
Koiruus on yksin noin 7 tuntia/pv. Viikonloppuisin ei välttämättä ollenkaan yksin, kulkee paljon mun mukana aina kun voi...Ja flatti on koiruuden rotu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154