Olen yrittänyt tehdä kotona valmistettavan pizzan päälle valkosipulia, siis sellaisessa öljyssä, kupissa jossa se yleensä tarjoillaan pizzerioissakin. Mutta aina valkosipulista tulee todella kirpeän makuista. Eli mitä öljyä pitää käyttää ja pitääkö siihen lisätä jotain muuta, jotta maku olisi pehmeämpää?
Miten tehdä "pizzerian valkosipulia"??
4
10778
Vastaukset
- eppulainen
..valkosipulia, turvota vedessä ja lopuksi lisää vähän öljyä jotta tulee tahmeaa. siten säilyy.
- kössi
Olen niin monta kertaa ihmetellyt että miten ne saa siitä valkosipulista siellä niin hyvää eikä vähänkään kirpeää:)
- eppulainen
kössi kirjoitti:
Olen niin monta kertaa ihmetellyt että miten ne saa siitä valkosipulista siellä niin hyvää eikä vähänkään kirpeää:)
helpompaa ja siistimpää myös.
- Ansku
En pidä kuivatusta valkosipulista. Käytän oliiviöljyä "valkkarimössöön". Mun mielestä ajaa ihan saman asian kuin pizzerioiden valkkari...(taitaa nekin oliiviöljyä käyttää) En ainakaan minä ole saanut kuivattua sipulia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000