29.01.06

aahoohoo

Mitä jos Halonen ja Niinistö saa prikulleen saman määrän ääniä? Vedetäänkö sitte pitkää tikkuu vai tarviiko meijän alamaisten vielä osallistuu? Alkaa olla jo vaaliväsymystä eikä mitenkää viittis ängetä enää äänestyskoppiin.

Oikein pelottaa semmonen kauhukuva jos ne ehdokkaat vielä pari viikkoo makeilis ja lässyttäis joka telkkariohjelmassa. Kova lakiki oli jätetty yhtenä iltana kokonaan pois ku oli toisen ehdokkaan vuoro pilata tv-ilta.

Mulla on menossa "ei niin positiivinen" -aamu. En oikein tiijä mikä illalla tuli ku kaikki mun hommat rupes tympäsemään. Mä räpellän pikkusen siellä ja vähän täällä ja tuntuu et mistään ei oikein tuu hyvää eikä valmista.

Ei edes huvittais mennä tähtileirin viimeseen ponnistukseen. Sanottiin et se leiri sopii oikein hyvin vasta-alkajille mut kaikki esitelmät on ollu joistain laitteista ja vempaimista ja niihin on liittyny joka kerran vähitäin 20 senttii pitkä numero- ja kirjainsarja. Ja sen verran mä tajuun et suomee ne puhuu mut siihen se ymmärrys jääki. Kysymyksiäki ois ollu esittää mut en yksinkertasesti kehtaa kysyy ku pidän niitä ite niin lapsellisina. Oikein säälittävää touhuu minulta.

Vaikka on vähän itsesäälin sekasta alakuloo niin juomaan en kuitenkaa meinaa ruveta.

16

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoi

tasapeli tulis nii voisha net senverran muuttaa pykäliään että ois sisä- ja ulukoresidentti

viina-aiheista unta näyttivät mulle, oli somat pullot ku niissä oli pohja molemmissa päissä

• aahoohoo

jollekki toi uni ois painajainen:)

Mulla oli päikkäreillä Kekkonen kylässä - kaikenlaista.

• paranoidi

Tuosta äänien tasatuloksen jälkeisestä toimintatavasta en tiedä. Tipatta edetään.

• papio

Huomenta! Raitis ja krapulaton päivä Oulussa, aurinko paistaa ja -3 C astetta pakkasta.

Jos vaalien äänet menevät tasan, niin lopputulos ratkaistaan virallisesti arpomalla. Näin sanoo laki. Olisi sekin kyllä touhua.

• Cettuz!

Katsotaan selvinpäin,tulokset. Eikä oteta ryyppyä vaikka vanha jatkais.prkl.

• aahoohoo
        Cettuz! kirjoitti:

Katsotaan selvinpäin,tulokset. Eikä oteta ryyppyä vaikka vanha jatkais.prkl.

kekkulasta tulis pressa,¤#"#"%¤&/(!!

Meillä on ainaki yhteinen linja ryyppyjen suhteen.

• Se on taas krapulaton raitis Sunnuntai, tuli tässä mieleen että oli se yhtä helvettiä silloin ko oli juonut Perjantai iltapäivästä Lauantaiyöhön, ei naurattanut Sunnuntaina ko tiesi että huomenna pitäisi lähtä töihin, pelkkä ajatuskin pelotti.

• Ryyppymies

On totta toi aamuherääminen. On kiva herätä, kun ei oo kankkusta. Nimenomaan lauantai- ja sunnutai aamut on kivoja ja rentouttavia. Viikolla sitä aina lähtee töihin, niin ei kerkiä aamumietiskelyä paljon harjoituttamaan. Nyt lähen äänestämään.

• Mimmuli1

Kyllä tuo mollukka taivaalla tekee ihmeitä pääkoppaan. Mikään ei saa huonolle tuulelle tälläisenä kauniina vapaapäivänä. Osaltaan tämä tipattomuuskin tuonut mielenvireyttä.
      Hiihtämässä on jo käyty, kansalaisvelvollisuus suorittamatta vielä, mutta eiköhän tuo päivän mittaan korjaannu.

• aahoohoo

niin ku nappulasta vääntäs ilon elämään ku aurinko paistaa.

Luin yhestä kirjasta et ennen Auringon keltasta väriä on pidetty niin suurenmoisen ihanana et joku Kiinan jonkun dynastian pääjehu oli kieltäny kaikilta muilta keltaisten vaatteiden käyttämisen - piti keltasta kauhtanaa vaa ite.

• Kait net jonku valitee matkusteleen,valtion varoilla.!Musta vain tuntuu että Kekkosen jälkeen ei Suomessa ole presitenttiä ollutkaan,muuta kuin nimellisesti.!Tarvittasko koko presitentii??Musta nää kolme on osoitannu että Suomi ei tarvi koko pressaa.!!

Mut sama se,en kuitenkaan ryyppään ala tänään.!Ja nyt lähden ajeleen tuonne "ylämaihin" lapinperukoille,ehkä Norjaankin.Hyvää ja raitista jatkoa kaikille.!!

• aahoohoo

sen leirin loppuun - onhan se niinki et kun johonki sitoutuu niin kyllä ne ois hyvä viedä loppuun asti. Se epäonnistumisen maku voi tulla siitäki et jättää ensimmäisestä mielihalusta juttunsa kesken.

Vaan sen sanon et hauskempaa varmasti olis munkkikahveilla ollu. Joskus oon haikaillukki naisporukkaa tai edes ystävää jonka kanssa viettää tyttöiltoja ja käydä tilipäivänä ihailemassa hoikkiksille tarkotettuja kuteita.

Mutta minä oon niin hiton ujo ja varautunu toisia kohtaan ja automaatisesti ajattelen et oon huonompi ku toiset. Siks musta on tullu eräänlainen erakko naisseurassa - mä vaan tunnen itteni erilaiseks.

Ois se mukavaa jos joku soittais ja sanois et "nyt tupajumi, laitas kamat niskaan niin lähetään ulos" Mut ei minuu kukaan tunne ku en anna kenenkään tutustua.

• vinkkejä

en voi nyt tässä asiassa antaa,siis yksinäisyys jutussa,erakkoudessa ja huonommuuden tunteessa.
        Samat on tunteet täällä päin.Kolahti kirjoituksesi, kumpa asuisimme samoilla nurkilla,olisin ystäväsi jonka kans paraneltas maailmaa,penkottas rättejä,sutittas ja kokattas ja lenkkeiltäs,niitä ylikiloja pois.

• aahoohoo
        vinkkejä kirjoitti:

en voi nyt tässä asiassa antaa,siis yksinäisyys jutussa,erakkoudessa ja huonommuuden tunteessa.
        Samat on tunteet täällä päin.Kolahti kirjoituksesi, kumpa asuisimme samoilla nurkilla,olisin ystäväsi jonka kans paraneltas maailmaa,penkottas rättejä,sutittas ja kokattas ja lenkkeiltäs,niitä ylikiloja pois.

ja käytäis kattelemassa tähtiä...teatterissa ja konserteissa....... ja mä oppisin avautumaan toiselle ihan nenätysten.

• vinkkejä
        aahoohoo kirjoitti:

ja käytäis kattelemassa tähtiä...teatterissa ja konserteissa....... ja mä oppisin avautumaan toiselle ihan nenätysten.

taivahalla onnistuu,kinkkisempi juttu on teatteri,sokea en ole et onnistuis,mut konserteissa pitäs olla korvien päällä läpykät.
        Hiljaisuudessa kuunteleminen onnistuu,keskittyneesti ja hiukan huulilta lukien,ja onhan kynä/paperi keksitty.Katsos kaikilla on joku risti kannettavanaan ,minulla korvien huuto.Siksi ystävät ovat kadonneet jos niitä yleensäkkään on ollu.Ei yhtään tiedä vaik samalla suunalla päin asuttais.Olis hieno tavata.
        Ja minä todella olen nainen,mut en naisiin menevä vaan ystävyys pohjalla.Huh,tulipa hassua...

• monta tuntia urheillessa tuossa sohvalla, suomalaiset näyttivät suksenluistoa. Tämä oli hyvää harjoitusta olympialaisia varten, varsinkin kun sai katsoo raittiina. Raittius se vain jatkuu tänäänkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94