Moi!
Oisin semmosta kysynyt kun en löydä vastausta mistään, että minnepäin pitää matkustaa jos haluaa mennä sinne missä saa uida delfiinien kanssa. Onko Puerto Plata vai Samana lähempänä?
Onko joku käynyt uimassa delfiinien kanssa ja minkälaista se oli?
Ajattelin vaan jos mun unelma vois toteutua ja saisin uida delfiinien kanssa.
Olen varmaan lähdössä vaan viikon matkalle joten paikka pitäis olla aika lähellä.
delfiinit
3
879
Vastaukset
- Rommi
Käy tutustumassa sivuun www.oceanworld.net. Sieltä löytyy tietoa Puerto Platan lähellä sijaitsevasta puistosta, jossa voi kovaan hintaan uiskennella delfiinien kanssa.
- kauluri
Oceanworldissä, Puerto Platassa käytiin delfiinien kanssa uimassa ja voin suositella. Täysin rahan arvoista ja ylikin :)
- Globetrotter
Kuubassa uimassa delfiinien kanssa. Hintaansa nähden älytöntä hommaa. Nyt jouluna olin taas vaihteeksi Kuubassa ja kävin katamaraaniretkellä ilman delfiiniuintia. Hintaero noin 60 €/nenä. Lisäksi mikäli haluaa että delfiini nostaa jalkapohjista kuin vesisuksilla laskutetaan lisää.
Dominikaanisessa olen aina ollut Samanassa jossa moista ei edes ole tarjolla.
Suurempi kokemus on uida valaiden kanssa Samanan koillisniemen ulkopuolella Atlantissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000