Noniin se lähti taas Maanantai käyntiin ilman
jälkiseuraamuksia alkoholin käytöstä, näin on hyvä olla ja koko Maanantai menee ilman alkoholia.
Tipaton Maanantai 30.1-06
22
1296
Vastaukset
- nasukasa
...mulla.
- aahoohoo
nitkahti työviikko alkuun. Saas nähä tuleeko sopeutumisvaikeuksia ku oon muhinu kotosalla koko viikon.
No, pitää käydä kokemassa miltä se työ taas maistuu.
Vettä puskee taivaalta ja pimeetä on - ihan niin ku maanantaina pitää ollakki - ainoo mikä puuttuu niin on krape.(ei-ei, en mä sitä hinkuukkaa) - åpoi
kansalaiset kautta maan
pressaa ei vaihettu, mutta väliäkö hällä
onhan tarja soma maan mamma lippalakkeineen
tiijä vaikka silvialla ja elisapetilläki ois kohta paikalliset hankkija-lippalakit edustus hatun sijasta
on se muoti nii oikukasta
karpalo nektarilla alotin päiväni, mutta ilman viinaa - mussukka1
Takaisin on tultu ja promilleja nolla koko ajan vaikka ei ilmoittautumaan ole päässytkään.
Aurinko paistaa, joten samanlaista päivää myös kaikille tipattomille.- Cettuz!
Pidetään yllä.
- papio
Raittiina lähti tämäkin päivä käyntiin. Aurinko paistaa ja pakkasta -5C astetta.
Pitihän tässä tulla väsäämään puumerkki tännekin, kun nämä naiset pörrit, aahoohoot, mussukatkin täällä sirkuttelevat ja tunnetusti eihän näitä naisia meikäpoika voi vastustaa.
Lekurin juttusille pitäisi kohta lähteä jälki tarkastukseen polven takia ja joutuuko työnorjaksi, vai jatkuuko sairausloma.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, ehkä piipahtelen silloin tällöin täälläkin t. Mettäläinen.- mussukka1
Mettäläinen kirjoitti:
Pitihän tässä tulla väsäämään puumerkki tännekin, kun nämä naiset pörrit, aahoohoot, mussukatkin täällä sirkuttelevat ja tunnetusti eihän näitä naisia meikäpoika voi vastustaa.
Lekurin juttusille pitäisi kohta lähteä jälki tarkastukseen polven takia ja joutuuko työnorjaksi, vai jatkuuko sairausloma.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, ehkä piipahtelen silloin tällöin täälläkin t. Mettäläinen.Huomasin, että meillä alkaa nuo poikakissat laajennella reviiriään, se on merkki keväästä.
Oliskohan sinullakin kevättä rinnassa, sitä kun saa polven kuntoon voi pistää menoksi. Ota nyt kuitenkin vielä rauhallisesti, on noita jäätikköjä. mussukka1 kirjoitti:
Huomasin, että meillä alkaa nuo poikakissat laajennella reviiriään, se on merkki keväästä.
Oliskohan sinullakin kevättä rinnassa, sitä kun saa polven kuntoon voi pistää menoksi. Ota nyt kuitenkin vielä rauhallisesti, on noita jäätikköjä.mussukka1. Ei nyt vielä taida kevät iskeä muuten kuin väsymyksen merkeissä. Taitaa joutua kohta töihin palaamaan ja aika makarooniksi tässä on mennyt sairaslomilla.
- Fiksu päätös?
Soitin tuossa hetki sitten paikalliseen AA:han, kun näyttää siltä ettei omat konstit enää riitä. Kaksi viikkoa olin ottamatta, kunnes viime perjantaina annon itselleni periksi. Taas meni aivan kännissä koko viikonloppu, vaikka oli tarkoitus ottaa vain yhtenä iltana.
Illalla olis sitten ensimmäinen tapaaminen. Vähän meinaa hirvittää mennä sinne, mutta jospa siitä olis jotain apuja. Joku muutoshan tähän on tultava.rohkeasti, sillä siellä on samoin kokeneita ja ajattelevia veljiä, jotka ymmärtävät ja voit puhua omista asioistasi tai olla puhumatta. Ole huoletta, vanhemmat AA-laiset opastavat ja informoivat sinua eteenpäin.
- Yrittänyttä ei laiteta...
Mettäläinen kirjoitti:
rohkeasti, sillä siellä on samoin kokeneita ja ajattelevia veljiä, jotka ymmärtävät ja voit puhua omista asioistasi tai olla puhumatta. Ole huoletta, vanhemmat AA-laiset opastavat ja informoivat sinua eteenpäin.
Hetki lähestyy... Toivon kyllä todella, että pääsen sellaiseen ryhmään jossa voi puhua aivan avoimesti. Olen tässä pitkin päivää lueskellut AA:n toimintatavoista, että on edes vähän ennakkotietoa kun eka kertaa sinne on menossa. Kunhan ei ole kovin hurmoshenkistä, vaan ihan asiallista juttelua. Tällä hetkellä on mieli todella matalalla, mutta jonkinlaista toivoa lataan ryhmään menolle. Omat konstit kun eivät tosiaan enää auta, mutta ehkäpä ryhmässä sitten.
- karbidi
Meinasinpa piipahtaa ilmoottamassa elossaolostani. Nuitten elintapamuutosten seurauksena elo on muttunnu niin äärimmäisen tylsäksi ja arvottomaksi, ettei mieltä ei määrää!
Varmaan kohta puolin tulee kuukaus täyteen ilman tippaakaan, kaksviikkoo täytty eilen tupakatta ja kahvitta, ynnä kaikkien herkkuruokien heivaaminen vähemmälle ja "pakkolenkkeily"! Aaaargh! Ei sovi mulle tämmönen nössön elämä; on tosi syvältä olo nykysin! Ei oo tullu koneellakaan käytyy aikoihin, muutaku toisinaan hätpikaa lukassu jutut läpi. Ei oo tuntunnu olleen mitään asiaa, enkä oo "jaksanu" piitata toisten merkkipaaluista, nimppareista enkä mistään! Sensijaan oon istunnu telkun ääressä tylsänä toljottamassa myöhäsii elokuvii ja sarjoi!
Kyllä romahti elämisen laatu laakista. Ja mää kus luulin, jot siin ois pitänny käydä just päinvastoin! Voi, ku tekis mieli mennä ulos kahvikuppi toisessa ja rööki toises käjes, vääntää ittelle kunnon juusto-makkara-munakas ja illalla ottaa muutama napanderi täs konehen äärellä! Kirottu koronaaritauti, minkäs teit!!!
No, onneks tää olo ei tartu teihin muihin tän ruudun välityksellä, niins että pirtsakoita päivii vaan ite kulleki säädylle!- mussukka1
Monelle tulee masennusjakso sydänoperaation jälkeen. Loppujen lopuksi tiedät sen itsekin, että ei elämä sen mielenkiintoisemmaksi muutu tupakalla ja napandereilla. Tuollaiset isot tapamuutokset tietenkin vievät aikaa.
Odottele nyt rauhassa kevään edistymistä ja aurinkoisia päiviä, luultavasti tuo olotila on vain väliaikaista ja löydät jotain mielenvirikkeitä, ainakin niin toivon. - karbidi
mussukka1 kirjoitti:
Monelle tulee masennusjakso sydänoperaation jälkeen. Loppujen lopuksi tiedät sen itsekin, että ei elämä sen mielenkiintoisemmaksi muutu tupakalla ja napandereilla. Tuollaiset isot tapamuutokset tietenkin vievät aikaa.
Odottele nyt rauhassa kevään edistymistä ja aurinkoisia päiviä, luultavasti tuo olotila on vain väliaikaista ja löydät jotain mielenvirikkeitä, ainakin niin toivon.Kiitokset vaan rohkaisusta! En kyl nää, et ite operaatio masista aiheuttas. Oikeestaan se olikin koko homman positiivisin puoli; jännä seurata livenä ja nyt pystyy liikkuun ripeesti.
Ei maha mittään, että mieluustimmin eläis ladukkaammin, eli oman mielen mukaan, kuin kituuttas "tervistellen" ja "raitistellen" pahimmassa tapauksessa vielä kymmeniä vuosia!
Eikä täs oo kuvitelmissakaan mitään mielenvirkustuksii, voi voi minä!
Niin se vain uusi viikko alkoi ilman krapulaa, tänään mieli oli iloinen, osittain se varmaan johtui aurinkoisesta päivästä . Raitista viikonalkua kaikille.
- Mimmuli1
Täällä sitä vaan raitistellaan pitenevän päivän myötä. Kiva kun tulee kevät!
- paranoidi
Tipatta jatketaan.
- mussukka1
Jokos sun mahavaivat antavat periksi? Ja tipatta tässä mennään, oikeastaan aika hyvä valinta, eikös.
- paranoidi
mussukka1 kirjoitti:
Jokos sun mahavaivat antavat periksi? Ja tipatta tässä mennään, oikeastaan aika hyvä valinta, eikös.
Teretuloa takaisin. Välillä vatta on lähes ok. välillä taas ei. No mulla on vähän huonompi jakso ollut hetken aikaa, mutta eiköhän se tuosta taas iloksi muutu.
- -moi-
ja tipatontammikuu kohta takana. Huomenna pakko lähteä vähän "opiskelemaan", rankan koettelemuksen jälkeen. Mutta täytyy myöntää, että kyllä on ollut virkeempi olo koko kuukauden kuin yleensä. Mutta en meinannut jatkaa kumminkaan, ihan vaan siitä syystä että clubaileminen ja tanssiminen on niiiiiin hauskaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154