Onko väliä kumpi suksi on kummassakin jalassa?
sukset
3
2186
Vastaukset
- terttu
Ei ole väliä, pääasia että mono on kunnolla kiinni siteessä.Mulla on Salomonin uudet monot jotka tuppaa suojakelillä kerään lumitilsaa monon kärjen pohjaan,joten joskus joudun niitä rapsimaan pois.Sit vaihdoin suksien paikkaa ja n.4 vuotias kundi sanoi mulle että ei se vaihtamisesta parane,aivan sama kumman suksen laitat.(ei tiennyt että oli hankaluuksia suojalumen kanssa)Oisko tuohon jollain hyvä ehdotus miten se lumi ei siihen monoon pakkautuis
- niin ei ole väliä
Yleensä ei ole mitään väliä kumpi suksi tulee kumpaan jalkaan.
Olen kyllä kerran nähnyt siteet joissa oli erikseen vasen ja erikseen oikea puoli merkitty. Ellei mitään merkintöjä löydy suksista tai siteistä, niin ei pitäisi olla mitään väliä. - ownwd
oikee vasempaan ja vasen oikeeseen nii kovaa menee ja vielä sauvat kättee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174