Kertokaa kumpi on parempi oon kuunnellu 2v molemppii
cradle of filth tai chirdlen of bodom
12
1530
Vastaukset
- Cruelty
kummatkin bändit ovat tosi hyviä mutta enemmän tykkään Cradle of filthistä :)
- höööö
no COB tiätty!!! COF on ihan perseestä!!!
- Yasahiro
..Cradle of Filth taitaa viedä voiton. :)
- Niohoggr
Suosittelisin erittäin lämpimästi, että opettelisit ensin kirjoittamaan oikein, ennen kuin kirjoitat tänne yhtään mitään. Tietääkseni se kirjoitetaan Chiildren of Bodom, eikä Chirdlen of Bodom. Lisäksi yleensä erisnimissä käytetään isoja alkukirjaimia.
Niin, mutta eiköhän tuo todellakin ole mielipidekysymys. Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että molemmat bändit ovat loistavia, mutta kyllä tuo Cradle of Filth vie voiton.- bat
kirjoitit:chiildren of bodom.se on children of bodom.on se vaan kummallista kun pitää aina opettajiakin huomauttaa...
- heavyletter
sanoisin et Cob on hiukan Cof:ää parempi.
- Gootti Tyyttöne
mun mielestä on cradle of filth parempi.... :)
- Damned_
Bodomit on poppia verrattuna saastankehdonjätkiin ;) (Ei pahalla, jos tykkäät cobista enemmän)
- CradleOfFilthFani
cradle of filth on paljon parempi ku joku paska children of bodom. cradle of filth sentään osaa soittaa pitkiäki kappaleita
- vofoc
cradle of filth on paljon parempi ku joku children of bodom. cradle of filth sentään osaa soittaa pitkiäki kappaleita
- glasirt
CradleOfFilthFani kirjoitti:
cradle of filth on paljon parempi ku joku paska children of bodom. cradle of filth sentään osaa soittaa pitkiäki kappaleita
Vertaahan vaikka sooloja. Laulutyylejä. En menisi sanomaan kumpi on parempi taidoiltaan, koska molemmilla on puolensa. Edustavat sen verran eri tyylejä, että en menisi vertailemaan noin vain, sen kummemmin perustelematta.
- Anonyymi
KoRn on parempi ku molemmat yhteens
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007