Elikkä, mikä on Jousimies kiinalaiselta horoskoopilta? Olen syntynyt 07.12.1991
Olen yrittäny selvittää sitä, mutta nähnyt monia vaihtoehtoja. Elikkä siis mikä on se oikea?
Mikä Jousimies on siis kiinalaiselta?
MinDe
4
599
Vastaukset
- vuohi - kiinalainen merkki
Metalli-Vuohi
Länsimainen merkki Jousimies ei vastaa mitään kiinalaista merkkiä, niinkuin ei mikään muukaan länsimainen merkki.
Kiinalaisen horoskooppimerkkinsä saa selville _vain ja ainoastaan_ syntymäajan (päivä, kuukausi ja vuosi) perusteella.
7.12.1991 syntynyt on kiinaiselta merkiltään Vuohi.
Kiinassa vuosi ei vaihdu samaan aikaan kuin länsimaissa, joten kaikki länsimaisena vuotena 1991 syntyneet eivät ole Vuohia.- soad
Mä kuulin jostakin,että Jousimies olisi kiinalaisessa "käärmeen kantaja".Onko tämä totta vai kuvittelenko koko asian?
- tosiaankin
ei semmoista ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224