tästä touhusta ei taida tulla yhtään mitään..ei tarvii tulla ku kysymään vaikka tulta ni sit on mies isketty, tai ainakin mut saa iskeä ihan rauhassa, naiset vaan aloitteen tekijöiksi jos miehet(nössöt kuten minä)ei uskalla. Rohkeat rokan syö ja nössöt syö kaurapuuroa kotona...
ei hiton hitto..
3
1120
Vastaukset
- ihania
Mikäli nössö tarkoittaa sitä, että on kotona syömässä sitä kaurapuuroa, eikä hillumassa missään baareissa ;)
Mutta epäilen... Nössöthän ne juuri sinne baariin suunnistaa!itse painan 12h duunii, yleensä 6pv/vko eksyn kuppilaan kerran pari vuodessa, olen lähes aina kuin hereillä jossain liikenteessä. jos tulee vähänkään kiinnostavampi henkilö vastaan, ni en tee muuta ku toivon, et ottais vähän kontaktii, et pääsis juttelee, itte en uskalla sanoo mitää.
Kun meen kuppisaan ni mul on 3 promillen rohkeus, juttelen kaikille mut kukaan ei varmasti huoli mua sillon niin edustavassa kunnossa, oon tosin kokeillu olla kuppilassa lähes selvinppäin, sillon jään kipsiin ja toivon et joku tulis juttelee, mut ketä kiinnostaa yksikseen istuskeleva jätkä joka koittaa lla näkymätön siellä nurkkapöydässä, jos joku tulis kysyy ihan mitä vaan, ni varmaan saatais jotai juttuu kehitettyy, sitten kun joku (muu kun minä) on murtanu jään.
- Olavi2
Elähän kiroile Suomen kaveri
Täällä lännessä kyllä tarkkaillaan
sinun sivistymättömyyttäsi.
Olavi2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854