onko crazycreek huono merkki? (itselläni on) :/ kehtaako sillä mennä rinteeseen? :D
hyviä lumilautamerkkejä?
8
1780
Vastaukset
- Jake Burton
Ei se merkist oo kiinni jos osaat vetää kunnolla...
- andyyyyy
mut jos ei osaa vetää kunnol :DD
- Jake Burton
andyyyyy kirjoitti:
mut jos ei osaa vetää kunnol :DD
siinä tapauksessa nopein tapa hommata respektii (tai ainakin hyvät naurut) on ostaa mahollisimman kallista kamaa: Burtonia, Forumia jne..
- kehtaa
kyllä cc:llä reenaa mis muullakin. sit kun cc loppuu kesken tai reenattu poikki ja skilliä löytyy niin sitten sillä merkilläkin on seuraavan laudan valinnassa tekemistä
- Noora
Hei kyllä kehtaa jos mulla on headin factory!!
ja kehtaan mennä mäkeen! - m32v
jos meikäkin vetää Simsin Blade ATV:llä vuodelta 1989 :-)
- .....
no todellaki kehtaa.. eikait sillä merkillä nyt niin paljon väliä voi olla! mun eka lauta oli crazy creek ja olin ite ainaki todella tyytyväinen...
- andyyyy
ookeei. mul on nii hiton ruma se CC ku siin on sellaset jarrutarratki sii siteide välis.. ostettii se joskus ski expost, mut ens vuodeks on headin joku .. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594