kysymys

minä vaan

olen tilaamassa hypnotizea, mutta ilmeisesti siitä on olemassa sellainen dvd-painoskin...joten kannattaako maksaa yhdeksän euroa enemmän muutaman raidan takia vai ostaa vaan "normaali" painos?

5

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazka15

Siis mitä *#%&¤. Itse ostin DVD:n sisältävän version Anttilasta ja se maksoi 2€ enemmän ja nyt kun katsoin netistä muualta niin kyllä niissäkin oli vain se 2€:n ero mistä saakelista olet oikein tilaamassa kun noin paljon maksaa enemmän. Niin ja itse kysymyksee: Ei tuo minusta kannata jos siitä 9€ pitää maksaa enemmän, koska siinä on vain 2 musavideota(B.Y.O.B ja Question!) ja n.15min kestävä video mezemrize ja hypnotizen tekemisestä(joka on saatanallista effekti paskaa ja oikeasti sitä), mutta kyllä tuo kannattaa jos on valmis maksaa kokonaiset 2€ ylimääräistä!!!

• minä vaan

selvä, kiitti. cdon.comissa hypnotize maksaa 15.95 ja dvd.versio 24.95...

• meitsi
        minä vaan kirjoitti:

selvä, kiitti. cdon.comissa hypnotize maksaa 15.95 ja dvd.versio 24.95...

Noi cdon.com:in hinnat on vähän kyseenalaisia. Siis normaaleissa kaupoissahan Hypnotize, kuten kaikki muutkin levyt, maksaa noin 20e, eli silloin tuohon dvd- versioon tulee lisähintaa vain ~2e.
        Mutta jos se ylimääräinen kaksieuronen löytyy (cdon.com:in tapauksessa 9e) niin kyllä kannattaa ostaa dvd- versio.

• girlcalledkill

no siinähän se jo tulikin..:) ottaisin ihan vaan sen levyn.. mitä nyt parilla videolla siinä. muutenkin pyörii mtv:llä. paitsi tietenkin jos ei oo mtvtä

• dtjhsj

dvd hypno makso mulle noin 9 e ja normi hypno makso 17,95 tai jotai sellasta :D levykauppax:stä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5374
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4607
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2641
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1998
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1337
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1256
    Aihe