Nyt on jotenkin mennyt sormi suuhun fonttien kanssa. Pitäisi saada myös firefoxissa toimimaan style-määrittely, joka purisi lomakkeen select-kenttään - eli siis tuohon alasvetovalikkoon tms.
Siihen ei näytä purevan
select {font-family: Arial, Helvetica; font-size: 8px;}
Vaan mikä toimisi?
select font-family/font-size
4
318
Vastaukset
- nimimerkki
Kyllä sen noin pitäisi toimia, ja nopeasti testattuna toimiikin. Pistäpä enemmän koodia näkyviin, että voi tarkemmin pohtia missä mättää.
- Wiuh
No niinpä tekee. Tein ihan pienen sievän testisivun ja kyllähän se näyttää pelaavan. Minulla on ilmeisesti isossa css-sivussa joku järjestys persiillään.
Kiitos uskonvahvistuksesta :) - Poro1
Wiuh kirjoitti:
No niinpä tekee. Tein ihan pienen sievän testisivun ja kyllähän se näyttää pelaavan. Minulla on ilmeisesti isossa css-sivussa joku järjestys persiillään.
Kiitos uskonvahvistuksesta :)jospa siellä on määritelty koko lle pari fonttia joka sitten tekee tepposiaan...
- Jokunen
Wiuh kirjoitti:
Kiitos uskonvahvistuksesta :)Fonttikoon asettaminen 8px:ksi varsinkin valikossa on todella typerää. Ellet ymmärrä miksi, lopeta verkkosivujen teko, kunnes ymmärrät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164