9 mm lataus

jape

Onko kukaan ladannut 10,2 g luotia 9mm pistoolille. Mulla ois 100kpl 10,2 g luoteja mut ei oikeen järkevää lataus ohjetta. kokeilemaan en viittis ruveta 100 kpl vuoksi.
Nopeus sais olla n .300m/s. Ruutia mulla on 310 joka on varmaan liian nopea noin raskaalle luodille. On mulla kyllä 330 ja 110,120,133,135 ja 150 ruutiakin

2

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimi

ne varmasti kaliiperia .355? Ettei vaan olis .38/357?!?! Ei noin painavalla luodilla tee ysillä mitään.

• Kokeillen selviää

Jos ne on sitä paksumpaa vaihtoehtoa niin riippuen piipun mitoituksesta ne toimii noin periaatteessa tai sitten ei.
        Eli kannattaa tehdä ruuditon ja nalliton koekappale joka on toiminnallisessa maksimipituudessa ja kokeilla varovasti syöttyykö se pesään.
        Ei kannata juntata väkisin jollei tunnu menevän suosiolla; jos ei mene niin ei mene, ei toimi.
        Jos se menee patruuna pesään, niin sitten voit alkaa kehittelemään latausta.
        Ohjeita kyllä löytyy, mutta eipä juuri noin painavalle, joten joudut rimmaamaan ruutitasoa alaspäin paineiden säilyttämiseksi kohtuutasolla.
        Jaa.. tässä on aina se mahdollisuus että jokin menee pieleen, joten tarkkuutta peliin.
        Sellier&Bellot tekee 145grainista subsonicpatruunaa, jota saa satunnaisesti asekaupoista.
        Suosittelen ostamaan, latauskokeiden sijaan, pääset vähemmällä vaivalla ja on turvallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37