mua on vaivannut jo 1978 lähtien että mitä se nainen siinä piisin lopussa puhelimessa sanoo , jotain, "voi kuule,,vai pois,,,?? mitä"
kukaan ei kerro mulle aina vaan jotain ihme sössötystä kuulee, eikö kukaan tiedä????
mitä kuuluu marja leena
9
1944
Vastaukset
- Luumu
"Vai kuule niin"
- siis näin
Vai kuulemiin!...
- pera
Sehän sanoo oikeesti "voi kuule Leevi", vaikk ei kukaan sitä uskokaan
- muumio
pera kirjoitti:
Sehän sanoo oikeesti "voi kuule Leevi", vaikk ei kukaan sitä uskokaan
"voih mitä nyt!"
- torino arska
muumio kirjoitti:
"voih mitä nyt!"
voi mitä nyt, se sanoo ALUSSA !
- Pöllö
torino arska kirjoitti:
voi mitä nyt, se sanoo ALUSSA !
Kuulemma alunperin kappaleen oli tarkoitus olla pitempi, mutta kun maksimipituus oli rajattu, niin sitä jouduttiin lyhentämään. Eli pätkäistiin lopusta kesken lauseen poikki. Näin sanottiin Leevings haastattelussa yhdessä viimevuoden (kai) Soundissa.
- Anonyymi
voi kuule leevi
- Anonyymi
Moi kuulemiin ( piip piip piip piip )
- Anonyymi
Tuli äsken radiosta. Onko uusia visioita, mitä puhelun kohde sanoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450