Kuka valmistaa parhaan makaronilaatikon?

Kokinretale

Miten on ihmiset kenen valmismakaronilaatikko on parasta? Mitä kannattaisi ostaa. Itse osaan kyllä tehdä mutta ei aina viitsisi...

12

2749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

mutta seuraavana on Saarioisten makaronilaatikko.

• Anonyymi

Saarioisten legendaarinen hiirilaatikko.

• Makaronipataa!

Koulun keittön makaronilaatikko oli aikoinaan herkkua, tosin se taisi olla makaronipataa. En ole itse vastaavaa oppinut tekemään. Omani on sitä tavallista jossa on orppupinta päällä.

Miten tehdään samanlaista kuin oli ainakin meidän koulussa aikoinaan? Ehkä sitä ei tehdä uunissa paistamalla vaan jotenkin muuten.

• kohta

Jyrki Sukula, HK-ruokatalon uusi taiteellinen johtaja. Kunhan pääsee vauhtiin ja se teke siitä myös vähähiilihydraattisen version - jookos Jylppy

• mielestä

Pirkan on parasta. Pesee mennen tullen atriat ja saarioiset. Tosi hyvää!

• täh????

Pirkka herkkukeittiö vai mikä?

• eikös

Saarioinen valmista Pirkan makaroni-ja maksalaatikon. Tarkista seuraavaksi valmistaja kun sitä ostat...

• pennywise

söin aikanani atrian makaronilaatikkoa, mutta siinä oli mielestäni liikaa sitä jauhonestesysteemiä tai vastaavaa mömmöä ja maistui jotenkin "hiekkaiselta" tai rakeiselta.

atrian loota oli kilohinnaltaan halvinta, mutta päätin kokeilla vaihteeksi pirkkaa. huomasin, että on selkeästi parempaa. aina voi satsata vähän enemmän, kun maku on kuitenkin paljon parempi. kersana tuli syötyä pirkka-makaronilaatikkoa, maistui jo silloin. :)

• insert
        pennywise kirjoitti:

söin aikanani atrian makaronilaatikkoa, mutta siinä oli mielestäni liikaa sitä jauhonestesysteemiä tai vastaavaa mömmöä ja maistui jotenkin "hiekkaiselta" tai rakeiselta.

atrian loota oli kilohinnaltaan halvinta, mutta päätin kokeilla vaihteeksi pirkkaa. huomasin, että on selkeästi parempaa. aina voi satsata vähän enemmän, kun maku on kuitenkin paljon parempi. kersana tuli syötyä pirkka-makaronilaatikkoa, maistui jo silloin. :)

'pirkka' on vaan myyntimerkki-ei valmista mitään itse!-Saarioinen,tai Atria tekee tuotteet,samoin kuin Pirkkaleivissä,leipomo on 'Vaasan&Vaasan'!
        Revi siitä makua ;)

• make
        insert kirjoitti:

'pirkka' on vaan myyntimerkki-ei valmista mitään itse!-Saarioinen,tai Atria tekee tuotteet,samoin kuin Pirkkaleivissä,leipomo on 'Vaasan&Vaasan'!
        Revi siitä makua ;)

sama juttu ku värisilmän ja maalarimestarien maalit tekee joko teknos tai tikkurila. näkee kannesta.

• ////////////

Ehdottomasti Lidlin "loora". Ihan ku kotona tehty! (ainakin melkeen...)

• Anonyymi

Mistä syötävän makuista, makarooni laatikkoa saisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe