Eikö tosiaan löydy ihmistä joka lainaisi hyvällä korolla 1500.
1500
7
1090
Vastaukset
- ........
kuka olisi niin tyhmä ja lainaisi sulle yhtään euroa?
Mene pankkiin hakemaan lainaa.. et saa jollet ole töissä eli mene töihin.. vituttaa tälläset vinkujat täällä... Luulisi terveen järjen jo sanovan että ei kannata täältä kysellä mitään kun tämä ei ole sitä varten.- uskalias4
Mitä sinä vastaat tähän viestiin kun et osaa muuta kuin valittaa. Kyllä se on niin että kyllä tällä palstalla löytyy ihmisiä jotka lainaavat, tietysti pitää olla rehelliset paperit. Sinäkö määräät ketkä tällä palstalla saavat kirjoittaa, minä kun en sinun valituksia usko vaan jatkan lainan yrittämistä eteenpäinkin joten se siitä!
- teuvo
uskalias4 kirjoitti:
Mitä sinä vastaat tähän viestiin kun et osaa muuta kuin valittaa. Kyllä se on niin että kyllä tällä palstalla löytyy ihmisiä jotka lainaavat, tietysti pitää olla rehelliset paperit. Sinäkö määräät ketkä tällä palstalla saavat kirjoittaa, minä kun en sinun valituksia usko vaan jatkan lainan yrittämistä eteenpäinkin joten se siitä!
lainata. millä maksuajalla ja korolla?
teuvo kirjoitti:
Ehdotus: ½:n vuoden maksuajalla ja korko olisi 25%, lyhennykset kuukausittain.
- teuvo
liikaa kirjoitti:
Ehdotus: ½:n vuoden maksuajalla ja korko olisi 25%, lyhennykset kuukausittain.
haista homo persettä
- liikaa2
teuvo kirjoitti:
Kiellän sinun vastaamista minun viesteihini kun sai haistatukset päälle. Tiedoksi vaan että en ole homo.
- teuvo
liikaa2 kirjoitti:
Kiellän sinun vastaamista minun viesteihini kun sai haistatukset päälle. Tiedoksi vaan että en ole homo.
homo tai et, rahaa ei tipu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917