Niin eli siis mikä on susta Malesian paras ruoka?? tai mitkä on hyviä???
Mistä ruuasta pidät???
6
1312
Vastaukset
- ylivoimainen
on auringossa kuivatut rotat aivan ihanaa herkkua, mikään ei maistu niin hyvältä.
- yki 35
1. Satay vartaat
2. erilaiset merenantimet- Maleisia
Ööö...en ny tiiä kuuluuko oikein kuivatut rotat malesialaiseen ruokaan, mutta minun lemppariani ovat: tai no on aika vaikee sanoa mistä pidän sillä pidän monesta, mutta erillaiset satay-annokset ja pikku purtavat ovat lemppariani.
Toinen kysymys: Oletteko käyneet Malesiassa, jos olet niin missä??? Mitä teitte??? - herkkua
Maleisia kirjoitti:
Ööö...en ny tiiä kuuluuko oikein kuivatut rotat malesialaiseen ruokaan, mutta minun lemppariani ovat: tai no on aika vaikee sanoa mistä pidän sillä pidän monesta, mutta erillaiset satay-annokset ja pikku purtavat ovat lemppariani.
Toinen kysymys: Oletteko käyneet Malesiassa, jos olet niin missä??? Mitä teitte???on esim. Johore Laksa ja satay vartaat. Nam! Olin siellä vuonna 1999, ja kävimme KL:ssa, Penangissa(Georgetown), Melakassa, Pulau Kapaksella, Pulau Perhentianilla, JOhor Bahrussa, Kuchingissa ja Bakossa. Oli oikein hauskaa, etenkin noilla saarilla(pulau=saari) ja Borneossa(Kuching ja Bako). Viidakko trekkaus oli todella makeeta, etenkin kun näki paljon eläimiä, mm. monitor-liskoja, nenä-apinoita, makaki-apinoita, parta-sikoja,...
- Maleisia
herkkua kirjoitti:
on esim. Johore Laksa ja satay vartaat. Nam! Olin siellä vuonna 1999, ja kävimme KL:ssa, Penangissa(Georgetown), Melakassa, Pulau Kapaksella, Pulau Perhentianilla, JOhor Bahrussa, Kuchingissa ja Bakossa. Oli oikein hauskaa, etenkin noilla saarilla(pulau=saari) ja Borneossa(Kuching ja Bako). Viidakko trekkaus oli todella makeeta, etenkin kun näki paljon eläimiä, mm. monitor-liskoja, nenä-apinoita, makaki-apinoita, parta-sikoja,...
Olen käynyt paljon Malesiassa, mutta en ikinä ole käyny rannoilla ja saarilla. Pitäisi ehkä käydä. Kuka haluis Suomeen Kuntaciin???(miten se nyt kirjoitettiinkaan)
- noora
Maleisia kirjoitti:
Olen käynyt paljon Malesiassa, mutta en ikinä ole käyny rannoilla ja saarilla. Pitäisi ehkä käydä. Kuka haluis Suomeen Kuntaciin???(miten se nyt kirjoitettiinkaan)
Ehdoton ykkönen: Nasi Lemak! :D Tulista chili-anjovis-kastiketta, kookosmaidossa keitettyä riisiä, kuivattua kalaa, kananmunaa ja pähkinöitä!! Tuosta ei enää makunautinto parane, tosin ei sovi painoaan vahtaaville. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952