14 vuotiaalle lahjaksi?

Mitä annan?

No, olen siis menossa 14 vuotta täyttävän tytön syntymäpäiville, enkä todellakaan tiedä, että mitä vien! Olisiko kenelläkään ideoita? Hinnan pitäisi olla siinä 20 kieppeillä. En kuitenkaan halua viedä pelkkää suklaata ja kukkia.

4

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D0lly

Itse olen 14vee tyttö ja jos minä itse saisin valita lahjan toivoisin ehkä jotain lahjakorttia hyvään vaateliikkeseen (esim. jim&jill/jack&jones/h&m) tai jonkun sarjan ihonhoitotuotteita.

• tytölle

Body Shopista kylpyvaahtopullo ja pesupallo tai
      Yves Rocherista kylpyvaahtopullo ja pesupallo.

• 14 vuotiaan mielipid

heis ! ite olen 14 vuotias tyttö ja nii luin jos tosta ylempää nii jos saisin ite valita et mitä haluisin vaikka vahemmilta lahjaks jossain 20e paikkeilla nii suklaata, meikkejä,rahaa? jotai voiteita tai lahjakortti tai jotai meikkipussi jonka sisällä on meikkejä ostettu ja vaikkas suklaata ja joku rasva :3

• Ihmiskunta Sinde

Vaihtoehto A. : Cd-levy, kerää kaveriporukalla mielipide mielimusiikista ja osta syntymäpäiväsankarille kyseisen bändin oma cd-levy.
      Vaihtoehto B. : Jätä lahjat ostamatta ja onnittelut toivottomatta, perustellen kysymyksellä: "Mitä mää saan?"
      Vaihtoehto C. Sijoita esim. kansalaisjärjestön toimintaan ja osta jäsenyys, johonkin yhdistykseen tai järjestöön eettisenä valintana, jossa vaaleanpunaisen kynän löytymistä, voi toivoa.
      Vaihtoehto D. Lupaa kaikki hänen tekemänsä nuoriso-, ylä-asten ja murrosikäisten "sekoilut" anteeksi, kuin Prinsessa Ruusunen.
      Vaihtoehto E. Kun prinsessa Ruususesta tuli kerran puhe, lupaa ja vanno, antavasi olla rauhassa Prinssiltä, ja vaivuta vielä tuttavaperheenkin lapset ikuiseen, 100-vuotiseen uneen, tylsyydestä.
      Vaihtoehto F. Pelästy ja lupaa paikka laitoksesta, vaikka omastasi, tai edes lääkärin polikliininen käynti, ja osta mukaan vihko sekä pokkari.
      Vaihtoehto G. Uudet juoksulenkkari, muistuta murskaamo-eleen ohjautumisesta sukupuolelle.
      Vaihtoehto I. Uusi nahkatakki, kirpparilta, ja sukkahousuja, sekä sukkia koko rahalla, ja nuorisokulttuuri-tyyliin: punk, hevari ja hiphoppari.
      Vaihtoehto J. Osta postista postikortti, syöksy BodyShoppiin, ja osta eettisen valinnnan meikkejä.
      Vaihtoehto K. Osta uimahallin sarja-lippu, ja oma uusi pyyhe.
      Vaihtoehto L. Kerro että olet valehdellut syntymäpäivän ja ettei sitä vietetä: "Koska rahaa on niin vähän...."
      Vaihtoehto M. Lupaa että lopetat seurailusi, painostaen ja osta runokirja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7171
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4757
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3889
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3818
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3787
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3363
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2731
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38