Se,mitä olen,on ikuista.Kuolen,mutta vain ruumiini kuolee.Olen ikuinen.Olen tulen kipinä,olen tuulen huokaus,olen kevätsade,olen maa jalkojesi alla.En kuole koskaan.Kasvoni katoavat,mutta henkeni on ikuinen.
Uskontunnustuksen tapainen.
7
574
Vastaukset
- lintunen
Sinulla on aina niin kauniita ajatuksia. Pidän tästä, tätä voisin aivan hyvin käyttää uskontunnustuksenani.
- AROSUSI-09
Julkiseen käyttöönhän nämä:)
- luminara
Tämä tosiaan oli yksi kauneimpia viestejäsi ihan liikutuin... Siis oikeesti! Mistä noita kauniita ajtuksia aina sulla riittääkin, lisää tälläisiä...
- AROSUSI-09
on kaikkeus täynnä.Hiljentymällä hetkeksi sen voi nähdä ja kuulla.
- Crow
Sinulla on kirjoittamisen lahja.
Kyky sanoa lyhyesti, kauniisti ja koruttomasti se mitä monet eivät pystyisi tuomaan julki mitenkään.
Be Blessed!- AROSUSI-09
Pitäisi vielä päästä eroon halustaan aina jälkeenpäin tuhota työnsä...
- AROSUSI-09
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594