Haluisin alottaa lumilautailun. Oon lasketellu 5-6 vuotta, haluisin saada vähän haastetta lisää. Oon hiihtolomalla menossa Norjaan laskettelemaan ,pitäiskö siellä mennä hiihtokouluun, tai johonkin semmoseen?? ja vielä: mistä tietää onko regular tai goofy?KIITOS!
Lumilautailusta...
YOSH-I
1
435
Vastaukset
- regu
Kannattaa kokeilla laudalla laskemista eka suomessa,iha silläki ettei satu siel norjassa mitää isompia haavereita laudan kanssa ja mee loma pilalle,en halua pelotella:)
Ja ankkurihissiin ei kannata mennä yksin koska sillon voi kaatua siinä helpommin. Itelle on käyny aika monesti nii et oon kaatunu ankkurihississä ku tasapaino on heittäny. Suurin osa laskee mun tietämykseni mukaa reguna. laske sillä puolella kumpi tuntuu luontevammalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174