Tänään sain vihdoin ylennyksen ja sen myötä täyden autoedun. 120 000 euroa saan laittaa vapaa-valintaisen työsuhdeauton hankintaan. Näin meillä!
120 000 euron työsuhdeauto
7
3850
Vastaukset
- nukkumatti
Ja sitten jorma-poika heräsi ja huomaisi että oli nähnyt taas unta siitä autosta.
Höpö-höpö.
Ja meinaat muka maksaa 2000 euron autoetua
sitten? Tai sitten olet hullu sekä myös sun
työnantaja - vitun hyvin...
Mullakin tuli ylennystä tuossa perjantaina ja hankittiin 500 000 euron työsuhreauto.
- ei hitto
Aika köyhää meininkiä. Meikä sai lomaosakkeen Floridasta ja Porsche 911 Turbon.
Aikas hyvin pyyhkii tällä firmalla. - kyykkyyn
ei hitto kirjoitti:
Aika köyhää meininkiä. Meikä sai lomaosakkeen Floridasta ja Porsche 911 Turbon.
Aikas hyvin pyyhkii tällä firmalla.Mä sanelen palvelijalle tätä viestiä, kun oon niin rikas, etten viitti ite kirjoittaa. No, anyway, mä kuljen työmatkat avaruussukkulalla, kun työnantaja tarjosi työsuhdepeliksi Nasan laukaisualustaa raketteineen ja muine hilavitkuttimineen. Reittini kulkee Espoosta kuun ympäri aina Helsingin keskustaan asti. Maksan verotusarvon, joka on jotain miljardeja. en mä tiiä, kun menee suoraveloituksena tililtä tai oikeestaan Fort Knoxista tai jostain sieltä, fviddu.
- Big boss
Meitsi sai just kymmenen milliä cashiä ja kuuden miljardin optiot. Tämän lisäksi tuli erorahaa 78 miljardia, mut hei mä lähen törsäämään ni kituuttele sinä persaukinen työsuhdevessas kanssa!
- Breeder
Kyllästyin kalliisiin ja herkästi kolhiutuviin työsuhdeautoihin ja otin lopputilin. Aloin maanviljelijäksi ja ajelen isolla, riskillä työsuhdetraktorilla ja olen onnellinen.
- sankkeri
Näemmä täälläkin on joku jarisarasvuon näköisiä päiväunia näkevä huomiotalousmies, jolla realiteetit ja pilvilinnat ovat vaihtaneet paikkaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594