Kysely (auta loppytyön tekijää!)

Mangoaddict

Teen graafisen suunnittelun lopputyötä tutkimalla lumilautagrafiikkaa ja erityisesti sen eroja miesten ja naisten laudoissa. Tutkin myös ostavatko ihmiset nykyään lautoja valmistajan vai grafiikoiden perusteella. Autathan kertomalla oman mielipiteesi!

Vastaa seuraaviin kysymyksiin:

1. Kumpi painaa laudan ostossa enemmän, laudan ulkonäkö vai valmistaja?
2. Oletko nainen vai mies?
3. Ikäsi?
4. Halutessasi voit myös perustella kantaasi?

Vastauksia voi mielellään lähettää osoitteeseen:
petra.pirinen@suomi24.fi

KIITOS AVUSTASI!

8

2809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppu Antero

Ekaks valitaan valmistaja, sitten käyttötyyppi ja vasta sitten joku rafiikka.
      Onhan tyhmää ostaa makee rafiikka ja huomata, että laudan ominaisuudet ei sovikaan siihen mitä harrastaa.
      Mee ja hanki jonkun valmistajan kataloki ja katso sieltä kuinka paljon lautojen ominaisuudet eroavat toisistaan, rafiikka on sitten enää kaupanpäälinen, ei valinta-arvo.

• Mangoaddict

vaan kysyn näitä kysymyksiä TUTKIMUSTA varten ja analysoidakseni vastauksia. Tiedän kyllä miten laudan valitsisin, kiitos vaan. Joten lisää vastauksia tulemaan, EI neuvoja!

• Snouboy
        Mangoaddict kirjoitti:

vaan kysyn näitä kysymyksiä TUTKIMUSTA varten ja analysoidakseni vastauksia. Tiedän kyllä miten laudan valitsisin, kiitos vaan. Joten lisää vastauksia tulemaan, EI neuvoja!

Ex sä osaa tulkita vastausta, siinähän on kaikki sun "tutkimukses" vastaukset!"

• Minibs

Ensin katon grafiikkaa mutta jos huomaan etten pidä valmistajasta, jätän ostamatta.. Mutta en osta myöskään huippuvalmistajan rumaa lautaa.. elikkä sekä että.

• ainakin

Painaa laudan ostossa merkki/malli eniten. Grafiikoilla ei ole kauheasti väliä. Mies olen tai siis poika) ja ikää on 13 v.

• larppaaja

1. valmistaja
      2. mies
      3. 22
      4. lautaa ostaessani ainoastaan käyttötarkoituksella ja merkillä on väliä.

• vanhus

1. Ulkonäkö
      2. mies
      3. 32
      4. Olen harrastuksessa aika vihreä, luultavasti sen takia laudan ulkonäkö merkkaa enemmän ostotilanteessa. :)

• urkki2006

Laudan merkki ja itselle sopiva malli oli keskeisin valinta peruste. Ei se lauta saa olla ruma, mutta ostin itse Ride Exilen vaikken sen ulkonäöstä juuri pitänytkään. Voi olla, että aloittelijoille ulkonäkö vaikuttaa eniten, varsinkin jos henkilökunta ei osaa sanoa mitään eroja lautojen välillä. Lautaa pitäisi aina päästä kokeilemaan livenä. Sinänsä nää Monsoonin ja muiden kilpailut on hauskoja eli voisin kyllä kuvitella suunnittelevani itselleni oman "pro"-mallin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe