hei,
mua on alkanut kiinnostamaan Pilates, kun sitä niin kehutaan, jos sillä sais niskahartiaseudun toimimaan kun ei sali eikä jumpat auta.
asun Tuusulassa eikä lähistön työväenopistoissa ole Pilatesta, miten pääsisin siihen tutustumaan? ja onko se niin upeaa ja tehokasta kun sanotaan? jos DVDn tai kirjan hankkisin, mitä suosittelette?
Pilates
2
661
Vastaukset
- PilatesPilates
Olen nyt käynyt Pilates-tunneilla noin kuukauden verran, ja voin sanoa, että omasta mielestäni se on ainakin tehokasta.
Tosin se on myös aluksi varsinkin aika hankalaa ja jotkut liikkeet tulee helposti tehtyä väärin, jolloin niiden teho vähenee tai katoaa kokonaan.
Minäkin sunnittelin aikoinaan ostavani DVD:n tai kirjan, mutta kannattaa kuitenkin aloittaa ohjatuilla tunneilla. Kun perusasiat ovat hallussa, voi omatoiminen harjoittelukin olla tuloksellista ja tehokasta.- vinkkejä?
...mutta meidän lähellä ei ole Pilates-kursseja just nyt, tai on yksi joka on täynnä ja pitäisi matkata Hkiin asti tai ainakin Vantaalle.
olen tehnyt muutamia harjoituksia nyt kotona ja yrittänyt todella keskittyä touhuun, ja olen mielestäni onnistunut melko hyvin. mutta kyllä kaipaisin ohjattua tuntia, olenkin maininnut kuntoklubillani jos ottaisivat Pilateksen ohjelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010